Hoe schiet jij het liefste je show? Gewoon lekker met de fakkel of toch elektrisch?
stefantvs Administrator Medewerker 20 oktober 2024 #1 Hoe schiet jij het liefste je show? Gewoon lekker met de fakkel of toch elektrisch?
Juul Moderator Medewerker 20 oktober 2024 #2 Elektrisch. Fakkelen lijkt me wel mooi maar je krijgt denk ik weinig mee wat er boven je allemaal gebeurd.
Elektrisch. Fakkelen lijkt me wel mooi maar je krijgt denk ik weinig mee wat er boven je allemaal gebeurd.
Schuim Moderator Medewerker 20 oktober 2024 #3 Loop al jaren te zeuren tegen me zelf dat ik is een klein kistje moet kopen. Want met fakkelen blijft het toch zo dat je mag terug kijken op film.
Loop al jaren te zeuren tegen me zelf dat ik is een klein kistje moet kopen. Want met fakkelen blijft het toch zo dat je mag terug kijken op film.
R rodepo Registered User 20 oktober 2024 #4 Met fakkeltje steek ik projecten af. Zo kan ik zelf ook m'n eigen vuurwerk zien.
painkiller Registered User 20 oktober 2024 #5 Schierkist al een aantal jaar geleden verkocht. Producten los schieten geniet ik toch meer van. Af en toe een projectje tussendoor wel door simpelweg door te lonten.
Schierkist al een aantal jaar geleden verkocht. Producten los schieten geniet ik toch meer van. Af en toe een projectje tussendoor wel door simpelweg door te lonten.