Handen af van vuurwerk

toytoyboy

Registered User
Vandaag in de Telegraaf verschenen: VVD start campagne om vuurwerk te behouden.

VVD kamerlid Neppérus wil 100.000. digitale handtekeningen verzamelen, om de traditie van knal en siervuurwerk tijdens oud en nieuw te beschermen, hierdoor probeert hij tegengas te geven aan Groen links die juist een verbod wil.

Dus iedereen die voor vuurwerk is stemmen op de website www.handenafvanvuurwerk.nl

Het artikel kun je lezen in de Telegraaf van vandaag op blz T7.

TheChain

Registered User
Persoonlijk vind ik dit al heel erg goed nieuws. Eindelijk wat politici die ook achter de vuurwerktraditie staan!

Volgens mij kunnen wij met z'n allen gaan zorgen dat er op deze manier in ieder geval een duidelijk tegengeluid komt door de link naar de betreffende zoveel mogelijk te promoten en te verspreiden!

Laatst bewerkt:

Richardus

Registered User
Kijk! Dat is goed nieuws! Een andere politieke speler die het progeluid laat horen. Allemaal tekenen dus, spammen, linken etc.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ook getekend, hoorde het vanmorgen op het nieuws en kreeg gelijk een grote smile op mijn gezicht.

Een partij die voor het behoud van vuurwerk is en nog een redelijk grote partij ook.

TEKENEN ALLEMAAL!!!!

weco1

Registered User
Hoppaaaa:bigsmile:
Ik vind dit heel fijn om te horen.
En nu hopen dat de media dit nieuws ook groots laat horen!

remio

Registered User
ja en in het radiostukje meldde ze dat de 1000 net gepasserd was? zal wel een foutje op de site zijn...

Jantje

Registered User
Heb direct ook getekend, ben benieuwd hoeveel stemmen er gehaald worden.
Eindelijk een politica die tegen de linkse milieulobby durft in te gaan.
Dit lijkt me, bij voldoende stemmen, een goede en ook serieuze actie.
STEMMEN !!!!!

Red Eagle

Registered User
goed nieuws inderdaad in ieder geval iemand die onze wensen verwoord en in het nieuws brengt

Zou zeggen laat maar groeien die olievlek!!!

von urk

Registered User
Hoorde het vanmorgen op Radio 538, wat een top nieuws! Eindelijk wat tegengas op poilitiek niveau? VVD stemmen dan maar? :toung:
Zonder gekheid, ik ben zeer verheugd met dit nieuws en hoop dat er minstens evenveel digitale handtekeningen, al dan niet even wat meer, dan dat Arno :sick: en kornuiten worden binnengehaald. :blink1:

TheChain

Registered User
Misschien heeft iemand hier iets aan voor op zijn website?

Bannertje gemaakt 650x100 px.

handenaf.jpg

Plum Bloom

Registered User
Helma Neppérus op Radio 1 in debat met David Rietveld van Groen Links over vuurwerk. Even doorspoelen naar 01:18:45.

http://www.eo.nl/programma/ditisdedag/2008-2009/page/-/mediaplayer/index.esp?aflid=10163486

Jammer dat die Nepperus niet aanstipt dat elk mens zich kan wapenen tegen vuurwerkoverlast. Bril op, vuurvaste kleding aan, doppen in, en klaar is Kees. Als het regent, trek je toch ook een regenjas aan of steek je een paraplu op. Stukje eigen verantwoordelijkheid, dacht ik zo.

Sweet Laker

Registered User
Jammer dat die Nepperus niet aanstipt dat elk mens zich kan wapenen tegen vuurwerkoverlast. Bril op, vuurvaste kleding aan, doppen in, en klaar is Kees. Als het regent, trek je toch ook een regenjas aan of steek je een paraplu op. Stukje eigen verantwoordelijkheid, dacht ik zo.

Dat is slechts een futiliteit. Het gegeven dat een andere, grote!, partij in Nederland zich sterk maakt voor het behoud van vuurwerk in hoe wij het als burger op dit moment kunnen gebruiken. Dat is al helemaal top.

Dat er dan verder ook veiligheidsregels enzo zijn, dat mogen ze later uit gaan leggen. De belangrijkste eerste stap is nu door politiek Den Haag gezet.

Heeft iemand overigens het radiogesprek gister nog gehoord?

Bovenaan