grijze betonstrijker

loekuh

Registered User
is het dus ongeveer even hard als de blauwe"betonstrijkers"wand die heb ik 2 jaar geleden wel gehad, die bevielen mij goed.graag weer een serieus antwoord terug;)

groeten loekuh

Dragon-Heart

Registered User
Dit zijn volgens mij de Wistling Pede's en die gele zijn de Johnny's
De knal zal waarschijnlijk ongeveer zo hard zijn als een tt..

Maar hoeveel heb je er betaald per doosje en hoeveel stuks zitten erin een doosje??

loekuh

Registered User
10 euro heb ik er voor betaald, en er zitten 10 in, heb ze uitgeprobeerd, ze geven eerst een leuke fluit en daarna een soort widowmaker knal, totaal geen tt knal hoor, wel een leuke flits, heb ze uit Duitsland gehaald.ook in belgie zijn ze te koop voor 5 euro.ik koop ze niet meer, omdat de knal toch tegenvalt, het filmpje komt nog een keer;)

Jungleboy

Registered User
Ze zien er nogal nep uit. Maar het lijk me volgens mij niet de moeite waard om ze te kopen.. ;)
Voor 10 euro haal ik liever TT's of Mini-Uitjes

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Als ze uit Duitsland komen......|:( |:(
Het knal vuurwerk stelt in Duitsland net zo veel voor als het knalvuurwerk in Nederland.
Er mag in Duitsland geen flash kruit in knalvuurwerk.

Laatst bewerkt door een moderator:

Julio-K

Registered User
Ik had 2 jaar geleden rode betonners, ze gaven eerst ook een gil en daarna een harde klap (ong. zo hard als een supervlinder) kent iemand deze (nog), en zijn ze nog te koop?

2Tall

Registered User
The Cigarman zei:
Als ze uit Duitsland komen......|:( |:(
Het knal vuurwerk stelt in Duitsland net zo veel voor als het knalvuurwerk in Nederland.
Er mag in Duitsland geen flash kruit in knalvuurwerk.

???
Onzin ! |:(
En strijkers dan ? die heb ik toch echt daar gekocht , en knalpatronen bevatten
ook flash ...

Laatst bewerkt:

Jo440

Registered User
dat betekend in msn/sms taal ; in ieder geval :p
strijkers gemaakt voor export mag wel flash bevatten geloof ik in duitsland?

zink901

Registered User
In Duitsland worden geen strijkers gemaakt, Weco importeerd die Corsairs gewoon.

Weco Corsairs worden in Duitsland alleen illegaal verkocht, vaak in Grens winkeltjes.

In Duitsland is flashpowder in vuurwerk verboden, echter zijn strijkers (met BP) wel toegestaan.

de pyromaniac ©

Registered User
[adminbreak]9.Taalgebruik: Schelden is in de meeste gevallen verboden. Schelden met ziektes is ten strengste verboden. Let erop dat je je capslock niet aan hebt staan. Zulke berichten zijn ook verboden. Let erop dat je berichten leesbaar zijn. Dus niet teveel spelfouten, gebruik van commas, punten enz. Bij lange teksten zijn paragraven te gebruiken.
msn taal is tevens verboden, dus berichten plaatsen in de taal die iedereen begrijpt cq kan lezen.
[/adminbreak]

meer regels hier

groetjes de pyromaniac © :w

Bovenaan