Goudmat is still alive

poisonouspider

Registered User
Gelukkig is de 180 schots goudmat weer door de nieuwe strengere Belgische keuring heen. Dit heb ik begrepen van degene die me deze mat heeft verkocht.

Het enige verschil wat ik kon zien aan de "nieuwe" goudmat is dat alle knallers met paars gips zijn afgegoten. Ik meen ook dat er vorig jaar nog 180 gram(per knaller 1 gr.) in 1 mat zat maar nu nog 100 gram in de hele mat.

Maar dat neemt niet weg dat tie nog steeds goed los gaat, kijk maar....

http://rapidshare.de/files/6061708/freaken_009.mpg.html

Let niet op het commentaar aan het einde van de film, het is idd geen chainthunder en volgende keer moet die maat van me gewoon z'n mond dicht houden, :w hahaha

Laatst bewerkt:

nitraat4life

Registered User
De mat leek niet zo hard te gaan op het filmpje , beetje schelle zachte knallen. was dit ook zo in het egt? en jammer dat het beeld soms zo onscherp werdt:(

Veder een leuk filmpje!!

/n4l Thnz 4 sharing :D

-Theshadow-

Registered User
Deze matten gaan zeker lekker, heeeele felle klappen, ik had echt zoiets van 'wohh ff stukje achteruit' je oren krijgen zwaar te verduren. (oude mat, uit 99 ofzo).

poisonouspider

Registered User
nitraat4life zei:
De mat leek niet zo hard te gaan op het filmpje , beetje schelle zachte knallen. was dit ook zo in het egt? en jammer dat het beeld soms zo onscherp werdt:(

Veder een leuk filmpje!!

/n4l Thnz 4 sharing :D

De knallen waren zeker hard als je ernaast staat, de camera die gebruikt is, is niet echt geschikt voor nachtopname en heeft ook niet zo'n vette microfoon, vandaar....

Maar het is best mogelijk dat tie iets minder hard gaat als de goudmat van vorig jaar. Maar nog steeds vol overgave en agressie.... :p

micheel

Registered User
poisonouspider zei:
Gelukkig is de 180 schots goudmat weer door de nieuwe strengere Belgische keuring heen. Dit heb ik begrepen van degene die me deze mat heeft verkocht.

Het enige verschil wat ik kon zien aan de "nieuwe" goudmat is dat alle knallers met paars gips zijn afgegoten. Ik meen ook dat er vorig jaar nog 180 gram(per knaller 1 gr.) in 1 mat zat maar nu nog 100 gram in de hele mat.

Maar dat neemt niet weg dat tie nog steeds goed los gaat, kijk maar....

http://rapidshare.de/files/6061708/freaken_009.mpg.html

Let niet op het commentaar aan het einde van de film, het is idd geen chainthunder en volgende keer moet die maat van me gewoon z'n mond dicht houden, :w hahaha

hallo daar heb hier een goudmat liggen van dit jaar is wel gewoon met rood gips afgegoten en zit 142 gram kruit in is wel een stickertje over heen geplakt dus misschien dat het vorig jaar meer was heb hem vorig jaar ook gehad was zeer hard en goed tempo
groeten

Ollie

Registered User
Gaat het hier over de "Goudmatten" van Wimmers?

Want die zijn namelijk bagger en zou niet weten waar anders de goudmatten vandaan moeten komen die nu op de markt zijn!

micheel

Registered User
deze komt inderdaad van wimmers en die van vorig jaar ook ik weet niet wat jij onder bagger verstaat maar ik vond ze super goed tempo en zeer zware knallen

Ollie

Registered User
Nouja het is in ieder geval niet te vergelijken met de echte goudmatten van vroeger! En smaken verschillen uiteraard. Al een keer een chaintthudner gehad?

bonzo25

Registered User
Ollie zei:
Nouja het is in ieder geval niet te vergelijken met de echte goudmatten van vroeger! En smaken verschillen uiteraard. Al een keer een chaintthudner gehad?

Het blijkt dat smaken verschillen. Ik heb jaren ervaring met chainthunders, met de "oude goudmatten", toen ook wel maleise matten genoemd (of het is een term die de verkoper toen ter plekke verzon) en vorig jaar ook met de goudmat van Wimmers. Mijn ervaring met de laatste is prima! Ik geef toe dat ie niet op kan tegen de chainthunder, maar ik vond het erg lekker spul. Met de matten van dit jaar geen ervaring...

micheel

Registered User
het klopt dat iedereen anders denkt hierover als we allemaal maar tevreden zijn dan is het goed en heb zelf nog geen ervaring met de china thunder wel met andere matten

3307

Registered User
Ah, dank u wel.
Ik heb voor mijn nieuwe 'project' namelijk zo`n 12meter aan dikke knallers nodig, dan ben ik met een goudmat dus goedkoper uit dan met een jumbo rol. :)

Sniper

Registered User
Het blijkt dat smaken verschillen. Ik heb jaren ervaring met chainthunders, met de "oude goudmatten", toen ook wel maleise matten genoemd (of het is een term die de verkoper toen ter plekke verzon) en vorig jaar ook met de goudmat van Wimmers. Mijn ervaring met de laatste is prima! Ik geef toe dat ie niet op kan tegen de chainthunder, maar ik vond het erg lekker spul. Met de matten van dit jaar geen ervaring...

Afgelopen O&N had ik een 500s Nitraat/Goutmat van Wimmers en 2x 500s Chainthunders.

Aangezien de mat van Wimmers 40 euro was tegenover de 25 euro p.s. die ik voor de Chainthunders betaalde, waren mijn verwachtingen uiteraard hoog.

Ik vond de 500s Goudmat erg tegenvallen.
De Chainthunders gingen harder, met veel meer geweld en een lekker tempo.

De 500s Goudmat laat ik lekker liggen in het vervolg, deze is voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar.

micheel

Registered User
ik zal het je nog sterker vertellen ik had afgelopen jaar ook de 500 shots nitraatmat van wimmers en verschillende hindo rollen van alpeco maar ik vond de hindo niet onder doen voor de nitraatmat en deze duurde een stuk langer

Invader

Nieuwe Member
hmm.. dit zijn toCH negative reacties.. ik heb de mijne vandaag gekregen, hij ligt hier nu.
ik heb hem niet bij wimmers gekocht, maar bij g.smeets. Deze bevat 143 gram lading en heb toCH wel mijn verwachtingen. verder heb ik ook nog een hindoe 1000 met eindbom dus ik kan wel netjes vergelijkingen opstellen.
hij ziet er in ieder geval indrukwekkend uit!
foto

looneytunie

Registered User
ik heb laatst een goudmat bij ertbrand gehaald (is volgens mij zelfde als op de foto hierboven) ook met goud papiertje en dubbel in verpakking.

op de mat staat alleen bij ons dat er 1250gram in zit (radar) (eek) (eek) maar ik dacht dat dat kruit is, maar dat zal wel wat anders zijn ??
koste trouwens maar 15 euro bij ertbrand :)

Bovenaan