Gorinchem

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 8 december 2012
Plaats: Gorinchem
Provincie: Zuid-Holland
Tijd: 19.00
Wie: Royal
Winkel : ABC Vuurwerk Arkel
Kaliber: Consumentenvuurwerk

p-aart-y

FPM Hangouderen
Re: Demo Gorinchem

Dit is geen demo maar een gewone show.Er wordt hier consumenten vuurwerk geschoten.

De demo van ABC Arkel is altijd in Arkel zelf en wordt normaal gesproken geschoten door Cafferata.

p-aart-y

FPM Hangouderen
Normaal wordt de demo van ABC geschoten door Cafferata. Deze show wordt geschoten door Royal. Daarbij is het een show voor de Kersttruckerfestival. Ik vind het een raar verhaal.

p-aart-y

FPM Hangouderen
Ik heb nog even de nieuwsbrief terug gelezen van ABC en daarin staat dat er dit jaar 2 demo shows zijn.
Morgen in Gorinchem bij de evenementenhal om 19.00uur en volgende week in Arkel bij het crossterrein om 20.00uur.

Print de post hieronder uit en je hebt gratis toegang tot het truckersfestival terrein.

Laatst bewerkt:

p-aart-y

FPM Hangouderen
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]
GetInline.aspx
[/FONT]
Beste ABC klant,

De decembermaand is aangebroken en ABC Vuurwerk is al volop bezig met de voorbereidingen voor het vuurwerkjaar 2012.

Collectie 2012

Ook dit jaar hebben wij een gevarieerde vuurwerkcollectie van hoge kwaliteit voor u samengesteld. Voor elke vuurwerkliefhebber wat wils, van jong tot oud! Uiteraard hebben we voor u scherpe aanbiedingen. Kijk voor onze gehele collectie op www.abcvuurwerkarkel.nl.

Voorverkoop en Verkoopdagen ABC Vuurwerk

Onze webwinkel is geopend en onze voorverkoop in de showroom start op donderdag 6 december. Zowel online als in de showroom ontvangt u tijdens de voorverkoop een gratis product bij een bestelling vanaf € 35,-. Kijk voor onze openingstijden van de showroom en voor alle producten op www.abcvuurwerkarkel.nl

Als u liever tijdens de verkoopdagen op uw gemak uw vuurwerk uitkiest, kunt u tijdens de verkoopdagen langskomen in onze showroom. Wij zijn geopend op vrijdag 28 en zaterdag 29 van 07.00 tot 21.00 uur en op maandag 31 december zijn wij geopend van 07.00 tot 18.00 uur.

Demonstratieshows ABC Vuurwerk

Dit jaar organiseren wij twee vuurwerkshows voor u, zodat we u een nog beter beeld van de collectie kunnen geven.

1. Op zaterdag 8 december organiseren wij een demonstratieshow op het terrein van de Evenementenhal te Gorinchem tijdens het Truckerskerstfestival , aanvang 19.00 uur. Neem deze
e-mail als uw gratis toegangsbewijs voor het Truckerskerstfestival inclusief onze demonstratieshow.

2. Op vrijdag 14 december verzorgen wij een demonstratieshow op het complex van de Motorcrossvereniging ‘De Bougie’ gelegen aan de Vlietskade te Arkel, aanvang 20.00 uur.

Wij verwelkomen u graag op onze demonstratieshows of in de showroom, u bent van harte welkom!

Met vriendelijke groeten,

Team ABC Vuurwerk

Wilt u dit nieuwsbericht niet meer ontvangen? Klik dan hier

hutter

Registered User
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]
GetInline.aspx
[/FONT]
Beste ABC klant,

De decembermaand is aangebroken en ABC Vuurwerk is al volop bezig met de voorbereidingen voor het vuurwerkjaar 2012.

Collectie 2012

Ook dit jaar hebben wij een gevarieerde vuurwerkcollectie van hoge kwaliteit voor u samengesteld. Voor elke vuurwerkliefhebber wat wils, van jong tot oud! Uiteraard hebben we voor u scherpe aanbiedingen. Kijk voor onze gehele collectie op www.abcvuurwerkarkel.nl.

Voorverkoop en Verkoopdagen ABC Vuurwerk

Onze webwinkel is geopend en onze voorverkoop in de showroom start op donderdag 6 december. Zowel online als in de showroom ontvangt u tijdens de voorverkoop een gratis product bij een bestelling vanaf € 35,-. Kijk voor onze openingstijden van de showroom en voor alle producten op www.abcvuurwerkarkel.nl

Als u liever tijdens de verkoopdagen op uw gemak uw vuurwerk uitkiest, kunt u tijdens de verkoopdagen langskomen in onze showroom. Wij zijn geopend op vrijdag 28 en zaterdag 29 van 07.00 tot 21.00 uur en op maandag 31 december zijn wij geopend van 07.00 tot 18.00 uur.

Demonstratieshows ABC Vuurwerk

Dit jaar organiseren wij twee vuurwerkshows voor u, zodat we u een nog beter beeld van de collectie kunnen geven.

1. Op zaterdag 8 december organiseren wij een demonstratieshow op het terrein van de Evenementenhal te Gorinchem tijdens het Truckerskerstfestival , aanvang 19.00 uur. Neem deze
e-mail als uw gratis toegangsbewijs voor het Truckerskerstfestival inclusief onze demonstratieshow.

2. Op vrijdag 14 december verzorgen wij een demonstratieshow op het complex van de Motorcrossvereniging ‘De Bougie’ gelegen aan de Vlietskade te Arkel, aanvang 20.00 uur.

Wij verwelkomen u graag op onze demonstratieshows of in de showroom, u bent van harte welkom!

Met vriendelijke groeten,

Team ABC Vuurwerk

Wilt u dit nieuwsbericht niet meer ontvangen? Klik dan hier

Dus als ik dit uitprint dan kan ik er gratis op.

hutter

Registered User
Welkom bij de Demonstratieshow
Ook dit jaar hebben wij voor u spectaculaire producten
geselecteerd die u zeker zullen verbazen. Wij wensen u een
fijne show!
Heeft u vragen? Spreek ons dan gerust even aan.
Op zaterdag 15 december heeft ABC Vuurwerk een 2e
demonstratieshow. Locatie: Motorcross de Bougie,
Vlietskade te Arkel, aanvang 20.00 uur. Wij verwelkomen u
daar graag!
Schietlijst
8 65029 Nankin Fire € 29,95
9 41242 Gate of Heaven 1 € 5,95
10 41241 Gate of Heaven 2 € 11,95
11 41230 Timeless € 15,95
12 41420 Big Rose € 16,75
13 41240 Gate of Heaven 3 € 17,95
14 41480 The Garden (3 potjes) € 19,95
15 41401 Fire Emblem € 22,50
16 41471 Rock ‘n Roll € 25,00
17 41474 Sole Luck € 25,75
18 41409 Bursting Wheels € 29,95
Productnr. Naam Prijs Cijfer 19 41101 Freezing Steel € 31,95
1 66220 Shining Dawn € 7,95 20 41479 Playfull Fairy € 32,50
2 66225 Bursting Palm € 19,95 21 41421 Colorfull Palm Tree € 35,00
3 66230 Golden Power € 34,95 22 41466 Hope in Dawn € 39,95
4 66235 Colorfull Sky € 37,95 23 41476 Iris de Magic € 39,95
5 66240 Flower Fantasy € 54,95 24 41112 Swirling Daisy € 49,95
6 65022 China Salute 25 € 14,95 25 41111 Vuurwerk met een Kroon € 52,50
7 65070 Mega Mini € 26,95 26 41200 Garden of Eden € 169,95
Finale

Laatst bewerkt:

Rocketfreak

Registered User
Ben hier ff gaan kijken en die Garden of Eden is toch echt wel een mooie bak hoor... De tandjes wat een burst!!! Verder viel me op dat bij de Fire Emblem er andere kleuren bij zaten, ook weer geel en groen... en bij een aantal schoten van Playfull Fairy ook rood met groene "peonies" ipv crackling... Slapende Chinezen dus.

Vuurwerk met een Kroon, Swirling Daisy en Freezing Steel vond ik ook top en daarnaast vielen de Gate cakes me ook niet tegen.
Jammer dat de speaker wegviel, stond aan de zijkant en had geen schietlijst, maar de meeste dingen waren natuurlijk zeer herkenbaar!

p-aart-y

FPM Hangouderen
Was inderdaad vervelend dat de speakers wegvielen. Er was iemand over de kabel heen gereden. Het viel ons ook op dat Playfull fairy niet helemaal klopte. Verder heb ik het goed naar mijn zin gehad daar, erg leuke cakes voorbij zien komen.

hutter

Registered User
Heb dankbaar gebruik gemaakt van de gratis entree kaartjes.(ABC vuurwerk bedankt).
Wederom heb ik gefilmd en als jullie iets willen zien dan hoor ik het wel.

Garden of eden is toch wel een klasse bak hoor, met grote spreiding en een heerlijke burst.
Voor de aanbiedings prijs is het zelfs een aanrader in mijn ogen.

Bovenaan