Good bye 2011: Pyroworld.nl jaarvideo 2011

RedBaron

Registered User
Zoals ieder jaar maak ik zo rond de kerst een eindejaarsvideo met alle mooie en spectaculaire momenten, vuurwerkshows en pyromusicals die ik dit jaar in beeld heb mogen brengen. Het heeft iets langer geduurd dan ik gepland had. Maar youtube doet wat moeilijk met bepaalde muziek fragmenten, dus moest ik dat een paar keer aanpassen. Toch ben ik er denk ik in geslaagd om weer iets leuks in elkaar te zetten:

Veel kijk plezier! :tounge:

Larskl

Registered User
Wat krijg je toch een droge mond als je 20 minuten met je mond open naar deze prachtige show kijkt!

Respect!:embarrased:

KoenL

Registered User
Tsjonge jonge wat zie je mooie shows. Ik krijg kippenvel van de beelden, maar de muziek die je hebt uitgekozen maakt het perfect af. Top hoe je ook nog eens met de muziek en de beelden speelt. Ik heb er met plezier naar gekeken en kijk uit naar de beelden die je volgend jaar gaat maken, thanks!

stef

Member
Zo, weer een jaar om.
idd op naar 2012.
Ik heb genoten van de film, leuke montage.
Vooral met het kerstnummer op het einde, erg fraai gedaan.
Al hoewel ik de film iets te lang vond duren, wel genoten.

Stef

bob1

Registered User
Jack,

Complimenten. Prachtige montage en ik zie een aantal beelden terug die ik zelf heb geprogrammeerd en geschoten. Passie, trots en een brok in de keel....

Op naar 2012 waar we wederom proberen om nog beter te worden, nog intenser te genieten en samen met vuurwerkvrienden kunnen delen.

Bob1

tronetti

Registered User
Ja hoor, daar istie weer!!

Weer een mooi stukje vakwerk neergezet!
Mooie rustige muziek in de opening, gecombineerd met mooie producten....

Heb hier weer zitten genieten! Moesten we nog maar eens dunnetjes overdoen....:hehe!:

GMP82

Zilveren Member
er zit op sommige stukken werkelijk briljant edit-werk tussen... alsof je er zelf een pyromusical van fabriceert

petje af!

RedBaron

Registered User
Dank je wel allemaal voor de leuke reacties op de jaarvideo 2011 tot nu toe. Ik heb ze zoals gezegd met veel plezier in elkaar gestoken. hier en daar lees ik dat de beelden in combinatie met de muziek spelen op de emotie. Dat is ook wel een beetje de bedoeling.. immers Vuurwerk is emotie. en dat wil ik met dit soort montages dan ook een beetje laten zien.

Jack,

Complimenten. Prachtige montage en ik zie een aantal beelden terug die ik zelf heb geprogrammeerd en geschoten. Passie, trots en een brok in de keel....

Op naar 2012 waar we wederom proberen om nog beter te worden, nog intenser te genieten en samen met vuurwerkvrienden kunnen delen.

Bob1

dankje Bob!

Ja er zitten wat mooie fragmenten uit Leiden bij. Dit vond ik zelf een van de mooiste shows van 2012. al was het maar omwille van de prachtige product keuze, de sublieme timing en synchronisatie. Het was een toppertje, hopelijk volgend jaar weer zo een prachtige show in leiden Bob. Hopelijk kan ik ook dan weer mijn (muzikale) steentje wederom bijdragen!

Heb hier weer zitten genieten! Moesten we nog maar eens dunnetjes overdoen....:hehe!:

Dat lijkt me een goed plan!

er zit op sommige stukken werkelijk briljant edit-werk tussen... alsof je er zelf een pyromusical van fabriceert

petje af!

De fragmenten zijn zo gemonteerd dat ze inderdaad vaak meelopen op de muziek. En het zo net lijkt alsof het ook echt "daar" thuis hoort. Dat vergt echter wel ontzettend veel zoek werk in alle ruwe beelden van shows en montage werk. Maar als het lukt is het wel extra leuk natuurlijk. Verder heb ik ookg eprobeerd om er wat themas in te verwerken met effecten, en effect stijlen.

Bovenaan