Het enige wat jammer is van deze actie, t.o.v. algehele korting, dat nu een aantal producten geen korting meer hebben (Daybreak - Great wall of china bijvoorbeeld) En laten dat nou hoop producten zijn die ik graag wou bestellen.
Nu heeft het voor mij geen zin meer om bij goedkopervuurwerk te bestellen, vanwege de korting hoef ik het helaas niet te doen.
Deze thread gaat tot nader order op slot!
Het enige wat jammer is van deze actie, t.o.v. algehele korting, dat nu een aantal producten geen korting meer hebben (Daybreak - Great wall of china bijvoorbeeld) En laten dat nou hoop producten zijn die ik graag wou bestellen.
Nu heeft het voor mij geen zin meer om bij goedkopervuurwerk te bestellen, vanwege de korting hoef ik het helaas niet te doen.
Gelukkig ben ik dan een Vaste klant!
De korting gaat dus als je de code invoert van de gehele bestelling af.
Daardoor lijkt het net of sommige artikelen geen korting hebben zo moet ik het dus zien?
Geachte goedkopervuurwerk is er misschien een mogelijkheid om deze cake in het assortiment op te nemen? Ben er van overtuigd dat er meerdere freaks zijn die deze maar wat graag ( al dan niet met korting) in het assortimnent willen hebben. Het gaat om deze cake http://www.freakpyromaniacs.com/forum/skyline-fireworks/13877-sky-screamers.html Groeten Red
Mag toch echt hopen dat er nog cakes terug komen want mis een heleboel toppers.
Zoals Concerto Rosso
the Cube
Vuurwerk met een Kroon
Passion Flower
Space Shooters
enz enz
Heb heel lang getwijfeld en baal er van dat Royal Fireworks nog steeds geen demo heeft gegeven.
De Passion Flower, Vuurwerk met een kroon,Screaming Salute heb ik daarom nog niet gekocht.
Nu zijn ze er niet meer en hoop ik dat ze nog terug komen.
Mag toch echt hopen dat er nog cakes terug komen want mis een heleboel toppers.
Zoals Concerto Rosso
the Cube
Vuurwerk met een Kroon
Passion Flower
Space Shooters
enz enz
Heb heel lang getwijfeld en baal er van dat Royal Fireworks nog steeds geen demo heeft gegeven.
De Passion Flower, Vuurwerk met een kroon,Screaming Salute heb ik daarom nog niet gekocht.
Nu zijn ze er niet meer en hoop ik dat ze nog terug komen.
Heb laatst contact gehad met Gerrit en die zei dat er nog een levering met nieuwe producten Royal komt.