Goedkoper Vuurwerk te Lopik

ifeelfine

Registered User
Re: 123 Vuurwerk/Goedkoper Vuurwerk te Lopik

ja voor de superfreaks is er genoeg leuk spul te halen maar ik heb aan 1 fire emblem genoeg :D

markHE

Registered User

Ik baal echt dat het minimum orderbedrag 250 euro is anders had ik wel wat gehaald voor 125 euro ofzo
ouders......

RemcoS

Registered User

Ik heb inmiddels al een beste bestelling staan bij goedkoper vuurwerk, de eerste inderdaad minimaal 250 maar de aanvullende bestellingen hoeven geen minimaal bedrag te hebben, en dan zijn de dagaanbiedingen leuk. Ik vind het op deze manier leuk vuurwerk kopen, en er is nog tijd zat

Cornel

Registered User

Het enige wat jammer is van deze actie, t.o.v. algehele korting, dat nu een aantal producten geen korting meer hebben (Daybreak - Great wall of china bijvoorbeeld) En laten dat nou hoop producten zijn die ik graag wou bestellen.

Nu heeft het voor mij geen zin meer om bij goedkopervuurwerk te bestellen, vanwege de korting hoef ik het helaas niet te doen.

KoenL

Registered User

Het enige wat jammer is van deze actie, t.o.v. algehele korting, dat nu een aantal producten geen korting meer hebben (Daybreak - Great wall of china bijvoorbeeld) En laten dat nou hoop producten zijn die ik graag wou bestellen.

Nu heeft het voor mij geen zin meer om bij goedkopervuurwerk te bestellen, vanwege de korting hoef ik het helaas niet te doen.

Neem even contact op met 123 om te vragen hoe dit zit. Zij kunnen je vertellen waarom dit is :smiling:

brian the freak

Registered User

Ze hebben juist de kortings actie wat minder aantrekkelijk gemaakt in de hoop op wat minder orders zodat er geen chaos alla steenbergen onstaat en ze het overzicht kunnen bewaren.

Red Eagle

Registered User

Ben erg benieuwd naar je antwoord?

Viel mij inderdaad ook op dat er verschillende toppers ineens geen korting meer hebben.
Had zelf namelijk nog even gewacht met mijn andere bestelling omdat ik er kwa cakes nog niet helemaal uit was.
Nu baal ik dus dat ik ze niet eerder heb besteld toen de korting er nog op zat.

ifeelfine

Registered User

@ Cornel en Red Eagle

om chaos te voorkomen hebben ze het aantel nieuwe klanten beperkt. "vaste klanten" die afgelopen jaren al hebben betseld kunnen met een klantennummer deze producten wel met korting kopen. Voor nieuwe klanten is de korting allen voor actie producten.

tis een beetje lullig voor nw klanten maar alles beter dan een chaos tijdens de verkoopdagen

Red Eagle

Registered User

Gelukkig ben ik dan een Vaste klant!
De korting gaat dus als je de code invoert van de gehele bestelling af.
Daardoor lijkt het net of sommige artikelen geen korting hebben zo moet ik het dus zien?

Booomy

Registered User

Gelukkig ben ik dan een Vaste klant!
De korting gaat dus als je de code invoert van de gehele bestelling af.
Daardoor lijkt het net of sommige artikelen geen korting hebben zo moet ik het dus zien?

Jep. Ik had laatst ook besteld met het nieuwe systeem. En als je dan de code invoert gaat de korting er van af.

floren

Registered User

Geachte goedkopervuurwerk is er misschien een mogelijkheid om deze cake in het assortiment op te nemen? Ben er van overtuigd dat er meerdere freaks zijn die deze maar wat graag ( al dan niet met korting) in het assortimnent willen hebben. Het gaat om deze cake http://www.freakpyromaniacs.com/forum/skyline-fireworks/13877-sky-screamers.html Groeten Red

Helaas gaat dat niet lukken....
Verzoeken voor artikelen van onze huidige leveranciers nemen we wel altijd in overweging. Maar ook daar in moeten we keuzes maken.

Red Eagle

Registered User

Mag toch echt hopen dat er nog cakes terug komen want mis een heleboel toppers.
Zoals Concerto Rosso
the Cube
Vuurwerk met een Kroon
Passion Flower
Space Shooters

enz enz

Heb heel lang getwijfeld en baal er van dat Royal Fireworks nog steeds geen demo heeft gegeven.
De Passion Flower, Vuurwerk met een kroon,Screaming Salute heb ik daarom nog niet gekocht.
Nu zijn ze er niet meer en hoop ik dat ze nog terug komen.

KoenL

Registered User

Zoals Concerto Rosso
the Cube
Vuurwerk met een Kroon
Passion Flower
Space Shooters

enz enz

Heb heel lang getwijfeld en baal er van dat Royal Fireworks nog steeds geen demo heeft gegeven.
De Passion Flower, Vuurwerk met een kroon,Screaming Salute heb ik daarom nog niet gekocht.

Druk in ieder geval even op 'Waarschuw me' bij deze producten. Ik neem aan dat ze nog terugkomen. Of Gerrit heeft ze live gezien en vond ze afschuwelijk haha :hehe!:

Booomy

Registered User

Zoals Concerto Rosso
the Cube
Vuurwerk met een Kroon
Passion Flower
Space Shooters

enz enz

Heb laatst contact gehad met Gerrit en die zei dat er nog een levering met nieuwe producten Royal komt.

Red Eagle

Registered User

Heb laatst contact gehad met Gerrit en die zei dat er nog een levering met nieuwe producten Royal komt.

We wachten rustig af.
Had wel even slapeloze nachten mdat ik bang was dat er bepaalde toppers niet meer zouden terug komen.
wodka Bleu,Concerto Rosso,Space Shooters enz enz bijna alle goede dingen zijn nu op!!
Heb al op waarschuw mij gedrukt maar nog geen mail dat het er ook weer is.
De site zal nu wel opgeschoond worden want de acties liepen tot 15 nov.
Ben benieuwd wat er dan nog overblijft
Want zou graag nog wat goede cake"s willen toevoegen aan de collectie

Bovenaan