Goed vuurwerk voor weinig geld

de knaller

Registered User
ik heb maar z'n €30-40 te besteden dit jaar en bij mij in de buurt zitten alleen maar lesli,breetschoten de kuiterij en gbv dealers. wat is het slimste wat ik kan kopen voor die prijzen?:confused::confused:

nismo

Registered User
Re: goed vuurwerk voor weinig geld

Een stapel kras loten en hopen op meer.:laugh:

Nee geintje maar dat is een vraag die alleen jij zelf kan beantwoorden omdat smaak namelijk verschild van persoon tot persoon. Ik zou zeggen kijk naar de filmpjes die er nu op staan en naar de filmpjes die nog gaan komen en kies zelf de mooiste uit.

Jan-Willem

Registered User

Als je er van houd kun je veel klein spul nemen zoals rotjes en grondbloemen.
Vind je dat niks dan kun je gaan voor wat sierspul.

Je kunt het het beste zelf beoordelen.

The Cigarman

Moderator
Medewerker

@ the knaller.

Mijn advies.
Koop, van de rond 200 gram cake's de kleinste.

Ik stak tot en met de jaarwisseling 1999/2000, altijd het bekende meter of supe rpakket af.
Todat ik die desbetreffende pakketen spugzat was.
Ik heb toen voor de jaarwisseling 2000/2001, een aantal kleine cakes gekocht van Pro-line, die tot en met 10 euro kosten.

Je zit er snel aan, aan 40 - 50 euro.
Maar dan heb je toch leuk spul.

Wat je ook kan doen is sparen tot 60 a 70 euro.
Dan kun je bij je GBV dealer de Excelent 3 of de best of four bestellen.
Dit zijn cakes van Panda, maar worden bij de GBV dealer verkocht.
Zijn mooie cakes en vooral voor de beginnende schieter.

Succes.

vuurwerk14

Registered User

Precies Cigarman zo ben ik ook begonnen eerst was het beetje knalvuurwerk, toen meter pakketjes klein spul, toen sierpotten ronde 10 15 euro en nu het grotere werk.

Jan-Willem

Registered User

Ik ben ooit begonnen met 1 slof kanonslagen, en nu heb ik ook niet te klagen. Hoe dan ook, sparen is inderdaad een goede optie, als je het goed kan kan je erg ver komen

Titan

FPM Hangouderen

Ontopic mannen dit gaat niet over je spaarvarken vullen maar wat je kan met 30-40 euro.
Moet toegeven dat het niet het ideale bedrag is voor een vuurwerkfreak, maar een kleine stoker wilt ook een beetje hulp krijgen.

Ik zou zeggen searchen maar er is zat info te vinden hier op het forum betreft producten en prijzen.
Anders wachten totdat de folders er zijn en dan pas je keuze maken.

Succes!!

de knaller

Registered User

jah thnx maar het probleem met sparen is dat ik geld krijg van me ouders en niet self bij mag leggen:mad::sad::sad2: maar ik kan het nu eindelijk met een vriend halen(ben self 15)dus ben ik van plan om het met die vriend te doen en gwoon bij teleggen.

Quadriffis

Registered User

ik kocht vroeger altijd het grootste/mooiste pakket wat ik kon vinden voor het budget wat ik mocht besteden met 1 grote pot erbij...

als je samen koopt met een paar vrienden kun je misschien een groter pakket nemen met een 500grammer erbij ;) en krijg je vaak nog een leuke stuk vuurwerk gratis erbij!

raymondgreat

Registered User

Hoi, ik ben zelf ook 15 jaar, maar gelukkig folder ik en mag ik van mijn pyropapa veel kopen.
Met 30-40 euro kom je er wel hoor!
gewoon veel kleine dingen kopen zoals babypijltjes en rotjes,zoals al wordt gezegd. Er zijn ook potjes voor 3 à 4 euro, dan zou je er dan 2 ofzo kunnen kopen. Kijk maar eens in de folders of op een website bijvoorbeeld: www.vuurwerkplanet.nl dan vind je genoeg producten in die prijsklasse. het fijne daarvan is dat je veel lontjes aan kunt steken, want dat is ook een leuk onderdeel van vuurwerk:love:

Markie

Registered User

Ik ken jouw probleem, knaller :p

Dat de ouders bepalen tot hoeveel je mag halen... Maar sinds ik een baan heb en plusminus 300 euro per maand verdien zal het ze tot op zekere hoogte een worst wezen hoeveel ik koop :). Vaak is het ook gewoon overbezorgdheid omtrent het geld dat je er aan uitgeeft, en ook je veiligheid. Is lief bedoeld van den ouders natuurlijk, maar uiteindelijk schiet je er weinig mee op (mits je alles volgens de regels doet!) :smile:

de knaller

Registered User

Hoi, ik ben zelf ook 15 jaar, maar gelukkig folder ik en mag ik van mijn pyropapa veel kopen.
Met 30-40 euro kom je er wel hoor!
gewoon veel kleine dingen kopen zoals babypijltjes en rotjes,zoals al wordt gezegd. Er zijn ook potjes voor 3 à 4 euro, dan zou je er dan 2 ofzo kunnen kopen. Kijk maar eens in de folders of op een website bijvoorbeeld: www.vuurwerkplanet.nl dan vind je genoeg producten in die prijsklasse. het fijne daarvan is dat je veel lontjes aan kunt steken, want dat is ook een leuk onderdeel van vuurwerk:love:

ja dat is zo maar bij vuurwerkplanet is er toch vooral voor de duurdre prijsklasse en bij mij in de buurt is er maar 1 dealer heb ik gezien! en die verkoopt niet echt veel goedkoops:cry:

vonk

FPM Moderator
Medewerker

ja dat is zo maar bij vuurwerkplanet is er toch vooral voor de duurdre prijsklasse en bij mij in de buurt is er maar 1 dealer heb ik gezien! en die verkoopt niet echt veel goedkoops:cry:

Wat voor dealer is dat dan?

appiehappie

Registered User

Volgens mij doelt hij op de Vuurwerkreus, maar die heeft dacht ik ook het kleinere spul van Pro-Line. Dat kun je altijd goed gebruiken, gewoon een pakket van ± €30-35 kopen... Daar zitten altijd wel aardige 200-grammers in.

Anders is er altijd nog Brezan in Ede, die een eigen GBV-lijn voert: PyroProfs. Daar zitten ook leuke kleine potten en fonteinen tussen, in niet al te dure pakketten.
Succes met de strooptocht.

pitbulsyndikaat

Registered User

Als het eventueel mogelijk is ga dan naar duitsland,en dan naar de lidl en aldi.Daar beginnen de potten bij 2,99 die in belgie al 8 euro kost.En dan ook nog van weco.De duurste is ongeveer 8 euro in de supermarkt maar daar betaal je hier in nederland voor ongeveer hetzelfde rond de 30 a35 euro.

P

poziloc

Guest

Het gaat hier om Nederlands consmenten vuurwerk....daar is deze vraag ook gesteld

Bovenaan