Giron's consumentenshowtje 2008/2009

stef

Member
Hallo kruidverslaafde.

Het heeft dan even geduurd.
Maar hier is dan uiteindelijk mijn consumentenshowtje van de afgelopen jaarwisseling.
Helaas heb ik niet meer de productenlijst in mijn bezit maar alles is van en uit de Marijn collectie.

Wel heb ik een klein verhaaltje vooraf.
Aldaar aangekomen kwamen uit alle hoeken en gangen mensen aangestroomd.
Is aan de ene kant wel te begrijpen als je ruim 130 cakes aan het uitstallen bent. :push:
Ik verzocht vriendelijk alle toeschouwers achter de verkeersdrempel plaats te nemen waarbij iedereen zij ''geen probleem, doen we''
Er liep echter een knurft met een hond om kwart over 12 die meteen tegen mijn vraag in ging.
bla bla bla, stelletje herrieschopper, luchtvervuilende aso’s en ga zo nog maar even door.

Toen wij bijna alles klaar hadden staan gebeurde het.
Politie !!! 2 man sterk en 5 minuten later nog eens 2 man.
Zo heren, beetje veel vindt u zelf ook niet?
Ik zeg ja dat klopt.
Alleen hebben wij het gezamenlijk gedaan met 7 man en besloten om er een showtje van te maken waarbij er maar twee het vuurwerk aan gaan steken. :idea:
ok zegt oom agent.
Wij zetten even de auto aan de kant en zullen ons een beetje op de achtergrond houden.

Ik vroeg oom agent bij het publiek te willen gaan staan en zo een beetje het publiek op zijn plaats te houden.
Dat was geen probleem.

Net nadat wij onze torches hadden aangestoken en wilde gaan beginnen, GRrrrrr weer twee vrouwelijke agenten er bij waarna er twee mannelijk weer vertrokken.
Hooo STOP STOP STOP riep zij. :mad::mad::mad:
Die mortieren in dat rek, daar wil ik even naar kijken want dat mag u niet schieten dat is namelijk prof spul.
Ik zeg nee hoor, dat rek misschien wel maar wat er in staat is niets meer dan een paar Snelle Jelle's en een paar Nachtkrakers uit de Marijn collectie.
Of ze even het label mocht lezen.
Ik zeg ja hoor geen probleem. :rolleyes:
Wij het velt in en ik dat ding los gemaakt.
Zij het label lezen en ze moest eerlijk toegeven dat zij niet wist dat er consumenten singelshot mortieren verkocht mochten worden.

Echter de stopiene die er overheen zat om ze te verbinden was wel veel te snel en mocht niet gebruikt worden.
Ik zeg ja klopt, 250 meter per seconde.
Daarom zit er ook en paar centimeter fysco in zodat ik alle tijd heb om weg te kunnen lopen. :push:
Nou u weet wel waar u het over heeft.
Het is goed zo.
Gaat u maar beginnen.

Na afloop kwamen er diversen vragen of ik volgend jaar daar weer een showtje wilde gaan schieten want de bewoners hadden nog nooit zoveel politie in hun wijk gehad. :nuts: :laugh: :toung:

Ook de beste wensen zij oom agent tegen die bewoner.
Hilarisch al om.
Maar we kregen wel een groot compliment van de heren agenten met de wens van hun kant uit dat ze graag zouden zien dat ze dat overal zo doen i.p.v. al die ellende.

Dat zegt iets over hoe je dus met vuurwerk om moet gaan maar ook niet te vergeten met ''de veiligheid''

Wij hebben genoten, de toeschouwers hebben genoten en de heren agenten hebben ook genoten.
Nu jullie nog :cheesy:

Giron consumenten showtje oud en nieuw 2008 ~2009

sisser

Registered User
Als er zoveel politie komt zijn er meerdere zeer alarmerende telefoontjes gepleegd.
Gelukkig heb je je show kunnen schieten en wat voor een show. Heel mooi en goed gedaan. Bedankt voor het plaatsen.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Prachtig verhaal en een erg leuke show!

Misschien kan de Witte Tentenverhuur jou inhuren voor hun demo.
Als liefhebber van zilveren spinner kom je bij Marijn zeker aan je trekken trouwens...!

Wat was die laatste pot met die grillige spinners?
&
Wat was die golden willow + blauwe mines voor een pot?

elmo

FPM Moderator
Top gedaan stef,hulde aan jou en de rest die dit mogelijk hebben gemaakt.

Bedankt voor het delen van de film.

Ischa

Registered User
ik kan hier niks anders over zeggen dat dit in mijn ogen de beste show met consumentenvuurwerk is die ik tot nu toe gezien heb.echt werkelijk waar fantastisch gedaan stef.en een leuk verhaal erbij ook krijg nu al weer zin in de 31e december:cool:

RNBakker

Registered User
Stef, mijn complimenten!!!

Je hebt een lekker showtje neergezet met consumentenvuurwerk. Helemaal mijn smaak. Lekker op effect/thema geschoten, zo zie ik ze graag. Toppie!

dieter

Registered User
Leuk showtje Stef......Jammer dat je de comotie met onze vienden niet er bij heb gefilmt.....en ff tussen 2 haakjes (7 man is 70 kilogram ( 10 kilgram per persoon ) en die 130 blokjes is bruto meer)......hahahahahahahahahaha

J-MAN

Registered User
leuk showtje Stef .. enige wat ik erop kan zeggen wat ik eventueel anders zou doen
is eindigen met een salute .... maar voor de rest ..top .
waarom lijkt t of alle freaks nooit bij elkaar in de straat wonen... lijkt metleuk om een vette combo te maken...

Groeten Freaky Pyro

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik zie hem nou pas staan mannen!
Maar HULDE HULDE en NOG EENS HULDE!! :love::love::love::nuts:

HULDE voor de combinaties!!!
HULDE voor de timingen!!
HULDE voor de smaak kwa effecten!!
HULDE voor de opbouw!!

Hier kunnen meerdere prof. pyro's nog een heeeel veel van leren!!

20 minuten!! :nuts: helemaal wous!!
en ook daar voor HULDE!

herbie

Registered User
ik zie hem nu ook pas staan.

geweldig mannen bedankt voor het delen!!

goed gehandeld ook tegen meneer agent,rustig en kalm blijven anders snij je je eigen in de vingers!!! top!!!(bedoel hiermee te zeggen doe je moeilijk dan vinden ze altijd wel wat)

Laatst bewerkt:

Sweet Laker

Registered User
Erg mooie show, niet veel meer toe te voegen aan bovenstaande reacties.

welke cake werd er geschoten rond 18:00 met al die salvo's?

stef

Member
Mooie show hoor, klein puntje van kritiek is dat ik een echte finale mis in jouw show. gr

Dat kwam omdat ik de knalcakejes niet meer kon krijgen.
dit waren er 25, maar helaas uitverkocht.
dus moest het met wat minder doen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan