Waarom zou dat niet kunnen?
Alpeco heeft toch bepaalde vuurwerk artikelen, die alleen bij Alpeco verkocht worden?
Supervlinders zullen echt niet zo snel uitsterven als je ziet dat er steeds weer nieuwe soorten supers op de markt komen. Denk aan de gekleurde supervlinders(niet op de leggen) van dit jaar.
Ja dat is wel zo, maar ook dat vuurwerk komt allemaal uit China toch...
Zal het zo kunnen zijn dat China dat spul ook nog naar andere landen in de wereld exporteert? En zou dat dus in dat geval ook niet zo zijn geweest bij de gigavlinder (waardoor hij dus bijvoorbeeld nog in een 'ander' land te verkrijgen zal zijn...ook al zal dit weliswaar ook vrij lastig kunnen zijn)
Ik lees op avp allerlei dingen over een nieuw ontdekte giga?
Weet iemand hier meer van?
mvg pyro023
Het was nep, een ingepakte wc rol ofzoush:
Ik heb vandaag ''de vlinders uit zwarte doos'' gehaald bij m'n handelaar (tevens vriend). Dit is de gigavlinder maar ik weet het niet zeker. Ze zijn enorm dik en redelijk zwaar.
filmpje: De Gigavlinder
Dit is exact de vlinder die ik ook heb en de naam van het youtube-filmpje is dan ook Gigavlinder maar dat hoeft niet te kloppen
Zo ziet mijn gigavlinders er ook uit, dus als de vlinders op het filmpje gigavlinders zijn dan heb ik ze.
27,- euro voor 10 stuks en per stuk 3,- euro
Achteraf een goede deal?
Omdat er handelaren zijn die, zoals ook bij jou is gebeurd, deze vlinders als gigavlinders verkopen zetten mensen ze ook op Youtube als gigavlinders.Maar het zijn vlinders uit zwarte doos. Ze zijn per 10st verpakt in een zwart doosje. En mij is wijs gemaakt dat de vlinders uit zwarte doos ''super/giga'' vlinders zijn. Wat ik mij dus afvraag wie gelijk heeft.
En trouwens, die 7 euro maakt mij niet zoveel uit. De knal is enorm en daar gaat het bij mij om. Dit zijn dus volgens jouw de BCS? Die zijn niet meer legaal in België te koop dus dan (lijkt mij) een goede keuze om ze toch te kopen, toch?
Maar áls dit de BCS is waarom staan dan bij alle youtube-filmpjes als naam: Gigavlinder terwel het de BCS zijn?
Omdat er zomaar wat neergezet wordt.....ik kan kanonslagen ook nitraten noemen