gietjo
Registered User
Zo mensen. Het zit er weer op. Na een lange voorbereiding en het bekijken van alle films, mochten we zelf weer aan de slag. De mist was hier nagenoeg verdwenen, en daar werd Gido heel vrolijk van.
Yes, eindelijk 00:00 uur. Met 15 man ff de champagne glazen laten klinken, daarna volgde het bekende ritueeltje. 00.10 ging dan eindelijk de jas aan, en wij met 3 winkel karrtetjes vol met het kostbare kruit naar naar de lift. Gelukkig deedt de lift het prima. (Dat is in ons nieuwbouw appartementen complex weleens anders geweest).
Tijdens het wachten totdat iedereen buiten was heb ik even voor de dames onder ons het vuurkorfje nog even aangewakkerd, en aangevuld met vers hout.
Om 00:15 uur ging dan eindelijk het eerste spul van start.
De komende dagen zal ik hier mijn films plaatsen in een willekeurige volgorde.
De beelden zijnn helaas niet in HD.
Veel plezier met de films.
(van de meeste cakes heb ik er 2 tegelijk geschoten)
Deel 1:
2x Royal-Midnight Glory
2x Hypnotised
2x Marijn-Goud
2x Wolff-Space Shooters
Deel 2:
2x Wollf-Stars over Paris
1x Bon-Earcatcher
1x Zink 905 Silberweide
2x Hetlat-Coupe D'Etat
1x Hindoe 4000
3x Bon-Wodka Blue
2x Royal-Fire Flower
Deel 3:
2x Wolff-Wasp
2 filmpjes heb ik door iemand anders laten filmen, en zijn op de zijkant gefilmt. Ik krijg het niet voor elkaar om ze te draaien. Deze films zie je hieronder.
4x Wolff Silver Salute
9x (3x3) Marijn-Vette Marja
Deel 4:
2x Marijn-Zware Jongens + 3x Pinkie Winkie
1x Bon Great wall of China
(Het filmpje duurt iets langer, want ik dacht dat hij nog niet klaar was. Aan de 2e salvo is goed te zien dat hij hem toen helemaal leeg schoot).
1x Choeet-Chainthunder 500
1x Bon-Colorfull Thunder Tail
1x Pyrostar-The Golden Wall
(hier stond ik er te dicht op.Ik wist niet precies hoe breed hij zou gaan. Breed dus!!!)
1x Royal- Beautiful Leaves
Deel 5: (Laatste deel)
1xBon-Outrageous
1x Wolff-Temple of stone
1x Lesli- Energetic
1x Royal-Hot Chains
2x Treasure Island + 1x Dream-Big Fantasy
1x Bon-Gorgeous
1x Traca 10 meter
Yes, eindelijk 00:00 uur. Met 15 man ff de champagne glazen laten klinken, daarna volgde het bekende ritueeltje. 00.10 ging dan eindelijk de jas aan, en wij met 3 winkel karrtetjes vol met het kostbare kruit naar naar de lift. Gelukkig deedt de lift het prima. (Dat is in ons nieuwbouw appartementen complex weleens anders geweest).
Tijdens het wachten totdat iedereen buiten was heb ik even voor de dames onder ons het vuurkorfje nog even aangewakkerd, en aangevuld met vers hout.
Om 00:15 uur ging dan eindelijk het eerste spul van start.
De komende dagen zal ik hier mijn films plaatsen in een willekeurige volgorde.
De beelden zijnn helaas niet in HD.
Veel plezier met de films.
(van de meeste cakes heb ik er 2 tegelijk geschoten)
Deel 1:
2x Royal-Midnight Glory
2x Hypnotised
2x Marijn-Goud
2x Wolff-Space Shooters
Deel 2:
2x Wollf-Stars over Paris
1x Bon-Earcatcher
1x Zink 905 Silberweide
2x Hetlat-Coupe D'Etat
1x Hindoe 4000
3x Bon-Wodka Blue
2x Royal-Fire Flower
Deel 3:
2x Wolff-Wasp
2 filmpjes heb ik door iemand anders laten filmen, en zijn op de zijkant gefilmt. Ik krijg het niet voor elkaar om ze te draaien. Deze films zie je hieronder.
4x Wolff Silver Salute
9x (3x3) Marijn-Vette Marja
Deel 4:
2x Marijn-Zware Jongens + 3x Pinkie Winkie
1x Bon Great wall of China
(Het filmpje duurt iets langer, want ik dacht dat hij nog niet klaar was. Aan de 2e salvo is goed te zien dat hij hem toen helemaal leeg schoot).
1x Choeet-Chainthunder 500
1x Bon-Colorfull Thunder Tail
1x Pyrostar-The Golden Wall
(hier stond ik er te dicht op.Ik wist niet precies hoe breed hij zou gaan. Breed dus!!!)
1x Royal- Beautiful Leaves
Deel 5: (Laatste deel)
1xBon-Outrageous
1x Wolff-Temple of stone
1x Lesli- Energetic
1x Royal-Hot Chains
2x Treasure Island + 1x Dream-Big Fantasy
1x Bon-Gorgeous
1x Traca 10 meter
Laatst bewerkt: