Gietjo 2010-2011 Films

gietjo

Registered User
Zo mensen. Het zit er weer op. Na een lange voorbereiding en het bekijken van alle films, mochten we zelf weer aan de slag. De mist was hier nagenoeg verdwenen, en daar werd Gido heel vrolijk van.

Yes, eindelijk 00:00 uur. Met 15 man ff de champagne glazen laten klinken, daarna volgde het bekende ritueeltje. 00.10 ging dan eindelijk de jas aan, en wij met 3 winkel karrtetjes vol met het kostbare kruit naar naar de lift. Gelukkig deedt de lift het prima. (Dat is in ons nieuwbouw appartementen complex weleens anders geweest).

Tijdens het wachten totdat iedereen buiten was heb ik even voor de dames onder ons het vuurkorfje nog even aangewakkerd, en aangevuld met vers hout.

Om 00:15 uur ging dan eindelijk het eerste spul van start.

De komende dagen zal ik hier mijn films plaatsen in een willekeurige volgorde.
De beelden zijnn helaas niet in HD.

Veel plezier met de films.
(van de meeste cakes heb ik er 2 tegelijk geschoten)

Deel 1:

2x Royal-Midnight Glory

2x Hypnotised

2x Marijn-Goud

2x Wolff-Space Shooters

Deel 2:

2x Wollf-Stars over Paris

1x Bon-Earcatcher

1x Zink 905 Silberweide

2x Hetlat-Coupe D'Etat

1x Hindoe 4000

3x Bon-Wodka Blue

2x Royal-Fire Flower

Deel 3:

2x Wolff-Wasp

2 filmpjes heb ik door iemand anders laten filmen, en zijn op de zijkant gefilmt. Ik krijg het niet voor elkaar om ze te draaien. Deze films zie je hieronder.

4x Wolff Silver Salute

9x (3x3) Marijn-Vette Marja

Deel 4:

2x Marijn-Zware Jongens + 3x Pinkie Winkie

1x Bon Great wall of China
(Het filmpje duurt iets langer, want ik dacht dat hij nog niet klaar was. Aan de 2e salvo is goed te zien dat hij hem toen helemaal leeg schoot).

1x Choeet-Chainthunder 500

1x Bon-Colorfull Thunder Tail

1x Pyrostar-The Golden Wall
(hier stond ik er te dicht op.Ik wist niet precies hoe breed hij zou gaan. Breed dus!!!)

1x Royal- Beautiful Leaves

Deel 5: (Laatste deel)

1xBon-Outrageous

1x Wolff-Temple of stone

1x Lesli- Energetic

1x Royal-Hot Chains

2x Treasure Island + 1x Dream-Big Fantasy

1x Bon-Gorgeous

1x Traca 10 meter

Laatst bewerkt:

gietjo

Registered User
prachtig!! wat een sfeer hangt daar ook!

we wachten met smart op meer

Ik zal je gelijk vertellen hoe de sfeer bij ons in de straat is gekomen. Wij waren met 15 mensen, en tegenover ons wonen studenten ( hadden helaas maar 2 cakes) en daar kwam om 00:00 uur 50 man het huis uit rollen. Het was dus bere gezellig in de straat.

Gertjanberg

Registered User
Ik zal je gelijk vertellen hoe de sfeer bij ons in de straat is gekomen. Wij waren met 15 mensen, en tegenover ons wonen studenten ( hadden helaas maar 2 cakes) en daar kwam om 00:00 uur 50 man het huis uit rollen. Het was dus bere gezellig in de straat.

ah, vandaar

gietjo

Registered User
Als afsluiter van de dag heb ik nog 1 film online gezet.

Het betreft 2x de Fire flower van Royal Fireworks. Wat een bizar mooie cake is dit zeg!!!!!

Morgen ga ik verder met de rest.

Laatst bewerkt:

Red Eagle

Registered User
Hee Gido Lekkere filmpjes hoor!!
Super mooie cakes heb ik voorbij zien komen.
Goed getimed en dat valt nog niet mee ben ik dit jaar achter gekomen.
Opbouwen kost ook tijd en je wil ook niet al te laat beginnen want iedereen is dan al aan het stoken.
Meestal heb je de volgorde wle in je hoofd zitten maar op moment van afsteken lukt toch niet alles en sta je vaak te dicht bij om tijdens een brandende cake de volgende alweer te kunnen aansteken om zo de lucht goed vol te houden.

Netjes gedaan en per 2 is wel wat duurder maar geeft wel een beter beeld van het effect.
Sfeertje daar is ook meer dan goed!Beter dan hier met al die dooie Duitsers!Stond lekker alleen in de straat

Bovenaan