ik heb zelf ook jaren achter elkaar carbid geschoten met O/N .
ik vind het wel belangrijk om rekening te houden met mensen die dieren of kinderen of wie weet zelfs zieke mensen.
stel je eens voor dat je op bed ligt met een zware migraine of erger. ik kan me best voor stellen dat mensen boos worden als je jaren achter elkaar steeds weer moet vertellen dat je hond er bang voor is , of dat er kleine kinderen bang voor zijn , ik vind het erg op uit lokken lijken sorry maar zo zie ik het.
als wij gingen carbid schieten was dat ver buiten de bebouwde kom, rekening houdende met andere mensen, als er gevraagd werd of we misschien rekening konden houden met de kerkgang hier op het dorp deden we dat ook. waarom moet je er mensen mee lastig vallen die er bang, of om een andere reden liever niet willen dat je daar gaat knallen , ik snap niet wat er leuk aan is om mensen op stang te jagen.
volgende keer moeten jullie toch beter na denken want al heeft het niks met vuurwerk te maken ook van dit soort situaties krijg je dus meldingen op dat meldpunt van groen links , en al is het maar één dag per jaar , heb respect voor andere mensen en dieren en bezorg het geen slechte naam op deze manier .
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, het is overigens geen aanval maar hoe ik er over denk .