Getuigenoproep: blinde vrouw en geleidehond met vuurwerk bestookt

KoenL

Registered User
HEERHUGOWAARD - Een 66-jarige blinde vrouw uit Heerhugowaard werd maandagavond tussen 22.30 uur en 22.45 uur opgeschrikt door zwaar vuurwerk. De vrouw liep met haar blindegeleidehond over de brug op het Brandpunt (Stad van de Zon) toen er zwaar vuurwerk vlak naast haar en de hond ontplofte. Daarna hoorde de vrouw een aantal mensen wegrennen. Zowel de vrouw als de hond zijn hevig geschrokken. De vrouw heeft na de ontploffing nog ongeveer een uur in de omgeving van haar woning rondgelopen, omdat de hond volkomen in de war was door de klap en de weg naar huis niet meer kon vinden. De vrouw is uiteindelijk door een buurtbewoner thuis gebracht. De hond moet waarschijnlijk herkeurd worden, waarbij het nog maar de vraag is of hij nog als geleidehond kan worden ingezet. De politie neemt deze zaak hoog op en wil graag in contact komen met mensen die gezien hebben wie het vuurwerk afstak op het Brandpunt. Getuigen kunnen contact opnemen met de politie via 0900-8844.

Bron: http://www.politie.nl/noord-holland_noord/nieuws/persberichten/regio20111108.asp

Pancake77

Registered User
Vuil tuig opjagen en o.a. de komende 10 jaar de laatste 3 dagen van het jaar onder toezicht stellen,
kots op dit soort figuren!

painkiller

Registered User
Dit is toch niet te geloven... Wat een achtergesteld volk zeg!
Mochten er getuigen zijn stuur mij dan eerst even een pm :hehe!:

Mr_Mascleta

Registered User
Stja diplomatiek blijven is in deze uit den boze, en in me eentje redt je ook niet zoveel, maar ik zou zeker op zoek gaan naar iets waarmee ik heeeeeeeeeeeeeeeel hard kon slaan................oprotten met dit tuig! En als ze het lezen kom maar op!

DioR

Registered User
Ik kan wel janken hoe triest deze actie wel niet is...
Ik zou zeggen, zoek die gasten op, en tot het eind van het jaar op een schandpaal binden in de stad met op 5 meter afstand een emmers vol stenen voor publiek!

Pancake77

Registered User
Ik kan wel janken hoe triest deze actie wel niet is...
Ik zou zeggen, zoek die gasten op, en tot het eind van het jaar op een schandpaal binden in de stad met op 5 meter afstand een emmers vol stenen voor publiek!

stenen? ik stel voor iets met een lont en een harde knal, gelijke munt enzo :)

blackpowder

Registered User
GGGGGGGRRRRRRRRR .... in agry mode.....

Probeer diplomatiek te blijven en er een rustige goede opmerking op te maken maar dat is op dit moment onmogelijk.

Kom hier op terug....

jetztgehtslos

Registered
Geweld is normaal een slechte oplossing. Zeker als je mensen een belangrijke les wilt leren.
Maar als ik mijn pedagosch verantwoord denkwerk laat varen, denk ik dat ik mits de jongeren oud genoeg zouden zijn wel even die gasten op zou jagen. Maar ja. Doe je dat, zal je zien dat jij de gebeten hond bent en de jaarwisseling wegens bedreiging/mishandeling in de cel door mag brengen.

Weet iemand om wie dit gaat, geef die persoon dan alsjeblieft zijn. NSB gedrag is niet mijn stijl, maar dit vind ik zo ernstig he...

stef

Member
Ik zou zwart voor mijn ogen worden als ik de dader in handen zou krijgen.
Je mag kwaad niet met kwaad vergelden.
Maar dit is ZOOOOOOO laf en laag dat ik de persoon die dit gedaan heeft alle hoeken van de wereld zou laten zien en al schoppend en trappend richt politieburo zo duwen.
Wat vind ik dit min zeg.
Je mag niet vloeken, maar toch zeg ik het: GODVERDOMME WAT EEN TUIG.

Kots misselijk wordt ik hier van.
Ik hoop zo dat ze de dader vinden

Sierpijl

Registered User
ik loof veel geld uit naar de gouden tip die leid tot de dader(s), wat ik met hun doe kan het daglicht niet verdragen, maar wel de moeite meer dan waard...

stelletje randdebielen, hangen zullen ze....

gietjo

Registered User
Straf voor de daders: geblindoekt 2 uur door een paintball veld laten lopen en vol gas met 50 man
op de daders knallen. Eens kijken of ze het dan nog zo leuk vinden.

Stelletje kwalleballen zijn die daders!!!!

stef

Member
Het was vandaag bij de regionale omroep te zien.
RTV noord holland.
De vrouw zat daar aan tafel naar ik meen samen met haar hond.
Ik weet niet hoe erg de hond getraumaticeerd was en of dit een andere hond was.
Goed dat ze het onder de aandacht brengen.
En idd, de daders MOETEN gepakt worden.

http://www.dichtbij.nl/groot-alkmaa...erhaal-over-vuurwerkgooiers-op-televisie.aspx

http://www.rtvnh.nl/uitzending-gemist/tv/6/33461/NH+Nieuws

http://www.rtvnh.nl/uitzending-gemist/tv/225/33463/Noord-Hollands+Diep

Groet,
Stef

Bovenaan