Geen TT's

Jo440

Registered User
Tony zei:
Alpeco heeft nooit Thumping Thunders verkocht.

Een gozer hier uit de buurt bestelde ze wel via alpeco dacht ik direct bij een fabriek, doet ie heel veel
een pakje TT kostte me vorig jaar € 0,50 , en tegen eind vh jaar €1,00

maar als ie via fabriek besteld en ze gaan dan naar een groothandel die ze apart houdt ofzo, dan kan hij ze toch wel meenemen? ik neem aan dat ze dan niet gekeurd moeten worden aangezien die groothandel ze toch niet verkoopt?
ofzoiets??... :p

zink901

Registered User
Jo440 zei:
Een gozer hier uit de buurt bestelde ze wel via alpeco dacht ik direct bij een fabriek, doet ie heel veel
een pakje TT kostte me vorig jaar € 0,50 , en tegen eind vh jaar €1,00

Dat zijn prijzen per knaller ofzo? En daarnaast heeft Alpeco ze nooit gehad.

Schuim

Moderator
Medewerker
een doosje TT was naar mijn weten altijd 5,95 en dan voor 20 stuks.
als ze inderdaad voor die prijs per doosje van 20 waren dan zou dat toch op zn minst bij een fabriek vandaan moeten komen, alhoewel 0,50 pleuro dan nog zeer goedkoop is.

greedings,
Schuim :w

Jo440

Registered User
die 50 cent tot 1 euro waren per pakje van 20 stuks, maar hoe ie ze dan besteld weet ik ook niet precies....iig kwamen ze direct van een fabriek ofzo, k zal t nog wel s vragen als ik die gozer weer s zie :)

Pirate

Registered User
Pro Style zei:
Ik denk dat ik bevestiging heb, want ik heb ze afgelopen week nog gekocht, ertbrand]:)

Grappig 3 weken terug waren de kaartjes idd omgedraait en was het niet zeker of ze terug zouden komen.

Wat gebeurt er eigenlijk als hij wel een voorraad had maar die niet .... Neem niet aan dat ze toevallig op waren ...

Patrick

Registered User
Pro Style zei:
Ik denk dat ik bevestiging heb, want ik heb ze afgelopen week nog gekocht, ertbrand]:)

Dat was een restant en die is inmiddels alweer op. Dus op dit moment geen TT's bij Ertbrand :w Wel is de verwachting positief over de goedkeuring.

Jungleboy

Registered User
Ik ben de TT in lommel ook al tegen gekomen.
Volgens de verkoper schijnt er wat minder gram in te zitten.
Maarja ze zijn dr weer :p

Pyroking

Registered User
Jungleboy zei:
Ik ben de TT in lommel ook al tegen gekomen.
Volgens de verkoper schijnt er wat minder gram in te zitten.
Maarja ze zijn dr weer :p

Klopt inderdaad, de knal is er toch op niet heel veel slechter op geworden. De tt is namelijk nog steeds goed te doen. Heb een filmpje gemaakt van een nieuwe vs oude tt. Zou hem binnenkort eens online gooien zodat jullie er ook een redelijk beeld bij hebben. De knal is vergelijkbaar aan de Pirat special.
Jammer maar 't zei zo, ze zijn iig wel door de keuring heen. (wel aangepast)

Jullie horen nog van me,

Pyroking. :w

Dubmaniac

Registered User
Anthony_bomb. zei:
Minder gram |:( klopt. 1.6 gr om precies te zijn.. ZONDE!! want de 1,95 grams versie was zo lekker!

En bedenk wel dat er enorme verschillen tussen flash kan zitten...
1.6gr van een hogere kwaliteit kan gelijk staan aan 1.95gr....

Jo440

Registered User
ik heb dit jaar nog TT waarop 2 gram op het pakje staat, dus zijn de oude nog denk ik, maar ik heb al wel van aardig wat mensen gehoord dat de 1,6 gram behoorlijk tegen schijnt te vallen in vergelijking met de oude...

Schuim

Moderator
Medewerker
Leuk dat jullie telkends vergeten te melden waar je ze precies vandaan hebt, en wat ze gekost hebben.

Greedings,
Schuim

Rambo007

Registered User
ik heb die tt's in september gekocht zijn dat waarschijnlijk nog de 2 grams of niet???

ik zie het niet op die dingen staan groeten

Laatst bewerkt door een moderator:

Jo440

Registered User
ik heb ze via via, een aantal kartons :)
maar die zijn nu op, dus de volgende keer zullen het ook wel de nieuwe van 1,6 gram zijn...

Bovenaan