Geen TT's

zink901

Registered User
Inderdaad met deze jaartallen erbij wordt het wel erg vreemd. Wat ik opving is dat Zena de laatste 50 (ongeveer) karton opgekocht had.

Don_DieGo

Registered User
Bij Harry Loots Kun je de TT nog kopen, hij heeft er nog een paar
duizend en daarna moet hij inderdaad wachten tot ze in februari
andere codes krijgen en getest zijn.. Hij beweerde dat hij er 400 per week
verkocht.. Dus ben je in de buurt dan zou ik zeker ff langs gaan..
1 is 10Euro en 5+1 gratis

GROUNDFLOWER

Registered User
ja zonder flam met flam is gewoon leuker die zijn er niet meer TT
maar wel die nieuwe bex nitraat ik ben benieuwd naar het eerste filmpje :p :w

P

poziloc

Guest
dat zal een zeer spannend filmpje worden!!!!
groene vlam en een knal |:(
en daarbij hoor je de knal toch niet goed op film

condor27

Registered User
ik ben er niet zo bang voor dat er dit jaar geen TT meer te krijgen zou zijn.
misschien inderdaad niet zo makkelijk op de "legale "manier maar in de handel zijn die dingen ook altijd genoeg te koop hoor
zal niet lang meer duren voor de eerste mensen ze al weer aangeboden krijgen :p :w

Arie

Registered User
condor27 zei:
ik ben er niet zo bang voor dat er dit jaar geen TT meer te krijgen zou zijn.
misschien inderdaad niet zo makkelijk op de "legale "manier maar in de handel zijn die dingen ook altijd genoeg te koop hoor
zal niet lang meer duren voor de eerste mensen ze al weer aangeboden krijgen :p :w

Inderdaad daar heb je helemaal gelijk in, ze zijn iig wel te krijgen dit jaar.. en jah dat weet ik zeker : :D

Viber

Registered User
Nou toch vind ik het zwaar klote dat ze niet meer makkelijk legaal aan te krijgen zijn... mar worden ze nog een keer getest?? Ik hoop het wel

zink901

Registered User
Eeen product dat eenmaal is afgekeurd kun je niet nog eens laten keuren. Dat is net zoiets als iemand die wordt vrijgesproken door de rechter voor diefstal niet nog eens berecht kan worden om diezelfde diefstal.
De TT kan echter wel terug komen in een aangepaste vorm, waar al aan wordt gewerkt.

Viber

Registered User
Jha, dat bodoelde ik ook...
mooi zo dat ze nog goed gekeurd zouden kunnen worden want die dingen zijn gwoon ut toppunt!

ShayoLo

Registered User
Ik begrijp alleen niet goed, waarom bijvoorbeeld de Nitrate Thunder is afgekeurd.

Ik hoorde dat de gebruiksaanwijzing ervan niet goed was.
Maar volgens mij stond op de doos van de NT een hele goede.
En juist niet op de vlinders. Bijvoorbeeld de Truenos nummer 4 is net in Alpeco, maar daar staat naar mijn weten een spaanse gebruiksaanwijzing op? En die zou nog harder gaan dan de NT?
Ik vind het allemaal maar een beetje vaag met die keuring.

Ik hoop dat iemand het kan uitleggen. :w

greetz: ShayoLo alias shL`

Tony

Administrator
Medewerker
ShayoLo zei:
Ik begrijp alleen niet goed, waarom bijvoorbeeld de Nitrate Thunder is afgekeurd.

Maar volgens mij stond op de gebruiksaanwijzing van de NT een hele goede.
En juis niet op de vlinders. Bijvoorbeeld de Truenos nummer 4 is net in Alpeco, maar daar staat naar mijn weten een spaanse gebruiksaanwijzing op? En die zou nog harder gaan dan de NT?

Deze zijn alleen met KVK te koop. Daar zit het verschil.

bosman

Registered User
ShayoLo zei:

Maar volgens mij stond op de doos van de NT een hele goede.
En juist niet op de vlinders. Bijvoorbeeld de Truenos nummer 4 is net in Alpeco, maar daar staat naar mijn weten een spaanse gebruiksaanwijzing op? En die zou nog harder gaan dan de NT?

Er wordt ook van uitgegaan dat als je Spektakel vuurwerk koopt, dat je daar mee om weet te gaan en dat je proffesioneel vuurwerke bent. Dan is geen gebruiksaanwijzing nodig.

Schuim

Moderator
Medewerker
Hey Tony, even een leuk OFF-TOPIC vraagje..
Of iemand anders die mij hier een goed antwoord op kabn geven

Zo als je waarschijnlijk weet worden alle type strijkers en andere knallers (tijdelijk) met kvk vanaf komende maand.
Maar waarom doen ze dat niet met de nitraten dan?

Hoop dat jij, of iemand anders, hier een duidelijk antwoord op kan geven.

Greedings,
Uwe Schuim

Tony

Administrator
Medewerker
Schuim zei:
Hey Tony, even een leuk OFF-TOPIC vraagje..
Of iemand anders die mij hier een goed antwoord op kabn geven

Zo als je waarschijnlijk weet worden alle type strijkers en andere knallers (tijdelijk) met kvk vanaf komende maand.
Maar waarom doen ze dat niet met de nitraten dan?

Hoop dat jij, of iemand anders, hier een duidelijk antwoord op kan geven.

Greedings,
Uwe Schuim

Dat hangt ervanaf over welke winkel jij het heb. Ertbrand heeft een hoop knal spul al laten keuren en die mogen het verkopen. Alpeco is daar zoals je hierboven kan lezen te laat mee begonnen waardoor ze nu maar enkele produkten gekeurd hebben kunnen krijgen.

Jij hebt het over alle type strijkers maar daadwerkelijk gaat het om al het vuurwerk dus sierpotten,candles,knallers,zonnen ect ect .
Dus als iemand nitraten verkoopt is dit met KVK of ze hebben al een goedkeuring voor dat produkt.

Schuim

Moderator
Medewerker
thx, eindelijk een keertje goede info.

maar waarom verkoop alpeco ze nu dan niet met kvk, en gaan ze dat wel met de rest van de spullen doen?

zo zouden hun toch ook weer nitraten moeten kunnen verkopen?

greedings,
Schuim

Bovenaan