Geen toegang map "Vuurwerk Nieuws"

Vavoom

Registered User
Waarom heb ik geen toegang tot de map "Vuurwerk Nieuws"?
Dat alleen moderators daar berichten kunnen plaatsen vind ik prima, maar ik kan de berichten niet eens lezen (laat staan reageren op een bericht).

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb gisteren weer wat rechten aangepast en het zou moeten werken.
De vraag of het werkte heb ik ook in een andere thread gesteld. Dus ik begrijp dat je er nog steeds niet bij kan ?

Heeft iedereen dit probleem ?

Tony

Administrator
Medewerker
En de andere mappen in die cat. dan ? Zoals foto materiaal ?
Die staan allemaal onder dezelfde rechten.

Tony

Administrator
Medewerker
Well, dat is het rare.... alle andere mappen van die categorie kan ik wel gewoon inzien (en berichten plaatsen).

Ik heb nu een nieuwe map geopend..De oude vuurwerk nieuws cat. staat nu onderaan en de nieuwe (vuurwerknieuws 2) staat er boven.
Kan je eens kijkn of je daar wel heen kan en kan posten ?

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb nu een nieuwe map geopend..De oude vuurwerk nieuws cat. staat nu onderaan en de nieuwe (vuurwerknieuws 2) staat er boven.

Kan iemand even testen of jullie wel in vuurwerknieuws 2 kunnen!?

Vavoom

Registered User

Jep, de nieuwe kan ik lezen en ik kan er ook reageren. Of ik nieuw nieuws aan kan maken heb ik niet getest, want ik heb nog geen nieuws.

Tony

Administrator
Medewerker
Probeer het nog eens ! Ik heb alles nu weer goed staan dus het zou allemaal moeten werken. Ook de connectie naar de front page.

Maak maar gewoon even een thread aan..soort test thread...ik haal hem ater wel weg.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
in de nieuwe "vuurwerk nieuws" map krijg ik dit te zien.

Systeembericht
Ongeldig(e) Forum opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt

zone

Registered User
Als ik die link aanklik krijg ik ook een zelfde melding,maar als ik het via het forumstartpagina doe kan ik er wel in.

Corné-Original

Registered User
Op geen nieuws kom ik binnen Toon.Krijg deze melding:
Sorry, you do not have permission to access this page.

Edit: NU WEL.THANKS!!

Laatst bewerkt:
Bovenaan