Geen Pronk eigen import

petertje23

Registered User
Zoals de titel van het topic luid: Geen Pronk eigen import dit jaar, en dus waarschijnlijk nooit meer 😮😭
Ik was wat aan het rondkijken op de site van Pronk en zag tot mijn verbazing geen enkele eigen Pronk cake op de site 😮
Berichtje naar Bart en zoals altijd een snelle reactie. Maar niet de reactie waar ik op hoopte: {stukje uit de mail}
Helaas door de nieuwe regelgeving (kooi-producten mogen niet meer) kunnen wij onze eigen producten niet meer importeren.
Nagenoeg al onze eigen producten zaten in kooi en voor ombouwen zouden we flink moet investeren in nieuwe CE en aangezien dit het laatste jaar is loont dat niet meer.

Man man man wat is dit balen, maar wel begrijpelijk! Voor een relatief kleine importeur is dit natuurlijk geen doen.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Heel erg jammer. Pronk stak er toch uit met mooie cakes die uit niet standaard effecten bestonden. Ook de ontwerpen en de namen waren altijd apart en leuk. Een knalcake Defqon noemen is toch super.

Ik heb ooit via Vuurwerkcrew een prijsvraag gewonnen en ik mocht toen een prijs ophalen. Gelijk een paar cakes en natuurlijk de Pronk vuurwerk muts gekocht daar.
Jammer dat ze hun eigen collectie niet meer kunnen verkopen. Nee, gewoon waardeloos.

Bovenaan