Geel (Be)

Tony

Administrator
Medewerker
Geelse Kanaalfeesten is altijd wel een happening.
Original Fireworks die deze show sponsort aan Geel doet altijd zijn best om er iets leuks van te maken. En met iets leuks bedoel ik ook iets grootst want er word nooit bezuinigt op het aantal producten die de show in gaan.

Na onze succelvolle show in Baarle afgelopen December mogen we ook weer mee werken aan deze show.
Wij nemen de laatste 4 beelden, Bonte finale en de saluut finale voor onze rekening.

Wij gaan met zijn allen weer ons best doen om er een geweldige avond van te maken!

Tot Geel !

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuk dat jullie mee mogen helpen aan de opbouw
Ik zal er zeker bij zijn, want het wordt zeker een feest met al die liefhebbers

Tony

Administrator
Medewerker
Er zijn 2 beelden klaar om afgeschoten te worden. Een Tourbellion thema en een goud beeld!
We hebben er zin in!

shadow13

Registered User
Ik ben vorig jaar in Emmerich geweest en ga dit jaar maar eens in Geel kijken. Ik heb er alle vertrouwen in dat het dit jaar wel allemaal loopt zoals het bedoeld is:happy:

Tony

Administrator
Medewerker
Gelezen op Vuurwerkbelgie.com

Hier volgt een geelkanaalsfeestbericht namens Lesley Original fireworks:

Geelse kanaalfeesten

3 juli is het zover! Geel 2010

Op dit moment zijn we de laatste puntjes op de I aan het zetten om er een flink spektakel van te maken. We hebben uiteraard iets goed te maken.
2,5 t/m 6inch, kogelbommen, cilinders, knallers gaan we er uiteraard ook een paar in verwerken, en uiteraard doen we het niet voor een paar honderd bommetjes!

In tegenstelling tot voorgaande jaren zijn we een klein stukje opgeschoven. Vanaf de publiekszijde bekeken staan we zo’n 200 meter naar links. Voorgaande jaren stonden daar veel kampeerders opgesteld, die zullen nu ook een beetje opschuiven zodat er genoeg plaats is.

Het programma ziet er als volgt uit: 22:00 demo van uitsluitend Belgisch consumentenvuurwerk en 23:00 de grote show.

In de consumentenshow en in de profshow zullen nieuwe producten geschoten worden. in tegenstelling tot vorig jaar zal de consumentenshow in een demo vorm geschoten worden zodat je weet welk product je ziet, er zal echter wel achterelkaar doorgeschoten worden met minimale pauzes. Een schietlijst van de consumentenshow zal binnenkort op de forums geplaatst worden.

Original Fireworks en de organisatie van de Geelse kanaalfeesten zijn erg blij met de steeds groeiende opkomst! Er is ook weer een kampeervergunning dus neem je tentje mee! Wij willen je erop wijzen dat het ten strengste verboden is om zelf vuurwerk mee te nemen naar dit evenement!

Tot 3 juli!
Original Fireworks

bridge

Bronzen Member
Ik zal er bij zijn. Vorig jaar ook. wat er toen van de profshow omhoog ging was op zich al de moeite waard. die consudemo hoeven ze niet weer te doen als je het mij vraagt. dat bevestigt over het algemeen alleen maar dat men qua consupotten in Ned zelf veel beter is. Dat zagen we vorig jaar al in Geel, maar ook in december in Baarle.

Dreek

Registered User
Vorig jaar in Emmerich geweest, leuke dag, maar het vuurwerk vond ik niet heel interessant.

Daarom dit jaar maar eens naar Geel, nog nooit geweest ook, dus ben benieuwd.

jaspertjuh

Registered User
Hier is het juist andersom. Ik heb Geel nog maar één keer meegemaakt, en Emmerich al meerdere keren, maar ik vind Emmerich toch stukken interessanter. Tja, voor sommigen is een PyroMusical net als vloeken in de kerk, ik vind het het leukste type show.

Maargoed, Rick (van PP) gaat naar Geel, dus van alle twee de lokaties zal een verslagje komen.

Corné-Original

Registered User
Vanmiddag hebben we nog ff met de organisatie van de Kanaalfeesten rond de tafel gezeten om de laatste dingetjes nog ff door te nemen.De camping is weer op dezelfde lokatie,en daar is uiteraard BBQ toegestaan.Kampvuren NIET!!(vuurkorf wel)
Vuurwerk is ten strengste verboden om af te steken,maar dat zal iedereen wel begrijpen denk ik zo.Het gaat gewoon een plesante happening worden met die freaks onder elkaar.

Om 22.00uur zal dus de demo plaatsvinden en om 23.00 de profshow.
De demo wordt in vlot tempo geschoten.Schietprogramma komt nog online.
De profshow gaat om 23.00uur beginnen.Zoals in een eerdere post werd gezegt gaan er flink wat bommetjes de lucht in.Aantallen ga ik niet noemen,maar het zijn er veel.Dus kom naar Geel en we maken er met zijn alle een toffe dag van!

Dennis010

Registered User
Ik heb emmerich 1 keer meegemaakt ( met dat buitje net voor de show ) Geel al 3 keer geweest.
Ik kies weer voor Geel omdat ik hier een goed gevoel over heb....:)
Ik ben benieuwd guys... surprise us !!!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Zaterdag 3 juli a.s. organiseert Original Fireworks weer haar jaarlijkse vuurwerkfeestje voor de echte liefhebber. Original Fireworks gaat plankgas op de Geelse kanaalfeesten!

Rond 22:00u start de demo met consumentenvuurwerk. Original Fireworks onderscheidt zich met compact, krachtig en betaalbaar vuurwerk en hoopt in Geel te bewijzen dat haar vuurwerk de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft. Er worden verschillende nieuwe producten afgeschoten.

Om 23:00u kiest de spektakelvuurwerkshow het luchtruim. Original Fireworks heeft een voorkeur voor heftig: tijdens bepaalde momenten in een vuurwerkshow mogen de broekspijpen best wapperen!

Er worden o.a. Portugese, Spaanse, Chinese en Duitse cilinders, kogels, peanuts en salutes geschoten met een kaliber tot 150mm!

Er is een mogelijkheid om te overnachten op de camping.

Original vuurwerkshow Geelse Kanaalfeesten
Aanvang:
20.00u Party Open Air
22.00u Consumenten vuurwerkshow
23.00u Spektakel vuurwerkshow

Meer info over het evenement, de camping en het vuurwerk: www.geelsekanaalfeesten.com en op het forum van www.vuurwerkbelgie.com

Zaterdag 3 juli zal de winkel in Olen geopend zijn tot 18:00 Let op: in België mag je zonder vergunning geen vuurwerk afsteken!

Original Fireworks heeft er al zin in. See you in Geel!

Roeland FPM

FPM Filmer
weer.jpg

Max. 1 mm neerslag en licht bewolkt en kans op onweer.

Zena

Registered User
de consumentenshow staat gepland om 22u. neem het ons niet kwalijk als dit 10 a 15 minuten later is vanwege het licht.
de consumentenshow zal recht tegenover het clubhuis geschoten worden. de 23u show zal vanaf het publiek gezien zo'n 200 meter naar links geschoten worden. ondanks vorig jaar...konden we het toch niet laten flink uit te pakken. 3000+ bommen! daar moet ik wel bij vertellen dat we vanaf deze locatie geen candles, cakes en dergelijke kunnen gebruiken. het wordt dus een bommenshow. het is niet makkelijk om een groot vuurwerk te maken met alleen maar shells, maar ik denk dat we iets neer gaan zetten wat uniek is! we zijn uiteraard benieuwd wat jullie er van gaan vinden.
als het goed is kan er hooguit een kort klein buitje regen vallen. het is wel een beetje ***** als je de diagrammen bekijkt en je ziet twee weken lang geen druppel regen en juist op die dag wel...
we gaan morgen beginnen met bouwen en ons stinkende best doen om er een topper van te maken!!!
groeten
Original fireworks

Tony

Administrator
Medewerker
Hier is de schietlijst van de consumenten demo in Geel aankomende Zaterdag. Het bestand is bijna 10mb groot omdat er plaatjes van de producten in staan. Downloaden, uitprinten en meenemen!!:tounge:

Bijlagen

• Schietlijst Demo Geel 2010.xls
    9,4 MB · Weergaven: 48
Bovenaan