Geel (B, Kanaalfeesten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

recemonster

Registered User
Geelse kanaalfeesten 2013

Datum: 06-07-2013
Land: Belgie
Plaats: Geel
Straat: Kemeldijk
Tijd: - (exacte tijd nog onbekend)
Wie: Original fireworks
Wat: professioneel vuurwerk
Waarom: Geelse kanaalfeesten

Pancake77

Registered User
Re: Geelse kanaalfeesten 2013 (B)

Moeilijk moeilijk, ik wil hier graag bij zijn, maar dit weekend is altijd superdruk voor mij.
IK neem afscheid van mijn voorseizoen gasten en geef altijd een groot verjaarsfeest incl. klein showtje ( dit jaar fonteinen)

Ga proberen dit op vrijdag te doen zodat ik zaterdags toch hierbij aanwezig kan zijn, het is immers maar 45 min rijden.

KruitFreak

Registered User

De grootste vuurwerkshow van de BeNeLux zeggen ze. Ik ben al eens eerder geweest en is erg gezellig met goed vuurwerk.

jaco

Registered User

tsja kruitfreak als je maar naar de kenners luistert zie je goed vuurwerk.....

vincer

Registered User

Staat in de agenda, inmiddels vaste prik en dit wordt de vijfde of zesde geloof ik. Ieder jaar weer volop genieten. Deze show is meer dan vuurwerk alleen. Ieder jaar is het weer 1 grote meeting van vele liefhebbers. Ik kijk er weer naar uit!

tristen

Registered User

Afgelopen jaar daar geweest, komend jaar 100% zeker weer!
Wat een top show was het!

postvoordennis

Registered User
Nog nooit geweest, maar voor dit jaar staat die op de agenda. Iemand nog tips? Is er overdag is ook genoeg te beleven of kun je beter in de avond komen?

tristen

Registered User

Nog nooit geweest, maar voor dit jaar staat die op de agenda. Iemand nog tips? Is er overdag is ook genoeg te beleven of kun je beter in de avond komen?

Overdag zijn ze aan het oefenen/trainen voor de boatraces de dag erna!
Dus als je dat wilt zien kun je overdag komen kijken!

En anders 's avonds komen! Afgelopen jaar één uur te vroeg, was wel gezellig met wat mods en leden praten etc.

Dim

Product Beheer
Medewerker

Dit is zoals elk jaar zeker weer een toppertje! Afgelopen jaar heeft Rob laten zien over Spaans achtig bloed te beschikken! Hopen dat het dit jaar weer een feest gaat worden. Ik ben er zeker bij!

De show van afgelopen jaar:

Driessen010

Registered User

Dim heeft helemaal gelijk afgelopen jaar was idd een spaanse show! Super vet en daarom ben ik weer aanwezig dit jaar.
Als je er nog nooit geweest ben en je twijfelt, geloof me hier moet je bij zijn geweest!

smilli

FPM Filmer

Was vorig jaar ongekend goed voor benelux begrippen, ik ben er zeker weer bij!

Phantom

Registered User

Begint een traditie te worden..... 4de 5de keer alweer?

Nu maar hopen dat ze weer zo'n topshow als afgelopen jaar weten neer te zetten!!!!!

F16

FPM Fotograaf & Filmer

Dit jaar zeker weer aanwezig!!

Om alvast een beetje in de stemming te komen een filmpje van vorig jaar. Gefilmd vanaf ongeveer 100m van het schietveld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan