Ganz pijlen

Stamper

Registered User
ff een vraagie worden die Pijlen die met een Ganz Geluid de lucht in geschoten worden nog verkocht ?

zo jah ?

weet iemand waar ?

P

poziloc

Guest
zijn dat die pijlen, die in een V vorm richting het zuiden vliegen?:p

effe zonder gekheid......ik neem aan dat je die pijlen bedoeld, die met een zware krijs omhoog gaan?
dan bedoel je denk ik de tolle lola?

maar zoals vonk al zei....voortaan even wat meer duidelijkheid....wordt zo'n raadspelletje dan

nitraat4life

Registered User
Bij de pro line handelaars heb je ook zo'n zelfde soort pijl:

vu10.jpg

Foto van http://www.vuurwerkfolders.nl/

Hier staan ze , in het midden onderaan..

Beschrijving:
Chinese tolle lola 5 in pak - 3€

Dit zijn wel legale pijlen dus ik zou er niet al te veel van verwachten :) de echte tolle lola waren volgens mij niet meer te koop? of heb ik dat fout

Stamper

Registered User
ik dacht dat die dingen illegaal waren met die harde krijs

toch bedankt heeft iemand toevalig een filmpie er van ?

Tony

Administrator
Medewerker
nitraat4life zei:
Bij de pro line handelaars heb je ook zo'n zelfde soort pijl:

vu10.jpg

Foto van http://www.vuurwerkfolders.nl/

Hier staan ze , in het midden onderaan..

Beschrijving:
Chinese tolle lola 5 in pak - 3€

Dit zijn wel legale pijlen dus ik zou er niet al te veel van verwachten :) de echte tolle lola waren volgens mij niet meer te koop? of heb ik dat fout

Van deze pijlen hebben wij wel ergens een filmpje die online zal komen.

thunderboy

Registered User
Hey Stamper,

Dit waren ook zeer leuke gilpijlen: Turbo Salute Rakete
Soort lawinepijl met een zeer schelle fluit.
Kom tie dan he : http://rapidshare.de/files/7154922/tsr.avi.html

Van die Silver thunder pijlen heb ik ook een filmpje eventueel, maar over die tsr pijlen kan ik mar 1 ding zeggen: Als je dr nog ergens aan kunt komen, gelijk meenemen!!

Grtzz Thunderboy:w

GMP82

Zilveren Member
De 'oude' tolle lola (bekende schreeuwpijl) bestaat geloof ik niet meer. Er zijn wel verschillende vervangers. De silver thunder die hierboven staat vermeld is daar één van en die is naar mijn mening erg goed. Bij Lesli wordt ook nog een 'toffe lola' verkocht die ook met een schreeuw omhoog schijnt te gaan (heb ik zelf nooit gehad).

Laatst bewerkt:

Stamper

Registered User
dat filmpie is niet echt wat ik bedoel :p

je kon/kan die pijlen namelijk niet in nederland krijgen .

deze fluit heel hard

ik bedoel een met een harde schorre krijs :)

maar toch bedankt vet filmpie btw whehe lol

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Stamper zei:
dat filmpie is niet echt wat ik bedoel :p

op welk filmpje doel je nu? die van turbo salute? De fluit van silver thunder (tony heeft inmiddels filmpje online gezet, zie hier) is veel 'schreeuwender'...

Laatst bewerkt:

Sparkey

Registered User
Volgens mij bedoeld Stamper toch echt de Tolle Lola van Weco. Die worden nog wel gemaakt maar niet verkocht op de Nederlandse markt omdat ze niet (goed)gekeurd zijn. Ze werden tot 2 jaar geleden nog door Van Westen vuurwerk geïmporteerd.

Wel zonde eigenlijk want het was een schitterende pijl, met een mooi goudboeket als finale.

Stamper

Registered User
jah ik weet het ook niet precies wist ik het maar whehe :p

dat filmpie wat je bij rapidshare kunt dlen dat is hem niet

Patrick

Registered User
Ik ken wel de wilde gans pijlen.. Oftewel de wild gees pijltjes.. Die hadden ook een gil met wat sier.. Je ziet ze overigens nog boven in dat pakketje "the bag" voor 5 euro. Maarja denk niet dat je die bedoelt :p

mayhem

Registered User
Ik weet precies welke je bedoelt,degene met een vreselijke krijs omhoog en dan uit elkaar klapt met een goud boeket!!!
Ik dacht dat ze die nog bij alpeco hadden.
Een hele tijd geleden verkochten ze ze nog voor,om precies te zijn,5,50 in guldens!!!

Echt een super mooie pijl!!!

gantpoplin

Registered User
Mayhem, het antwoord wat je geeft is al paar keer gegeven, ik zie dat je hier nieuw bent, lees eerst even het topic door voordat je antwoord geeft! En ze zijn niet meer bij Alpeco te koop|:(

mayhem

Registered User
Ben hier langer dan jij maar dat maakt niet uit.......
Wou even mijn vreugde tonen over deze vreselijk heftige pijl die (blijkbaar) nergens meer te koop is .helaas!!!!!!!! :w :w

Bovenaan