Galaxisvuurwerk zijn Jaarwisseling 2011-2012 Film Topic

Galaxis

Registered User
Allen ,

Hierbij alvast wat beeldmateriaal van Jaarwisseling 2011-2012 , zodra ik weer wat nieuws klaar heb post ik het hier in dit topic.

Soms zijn de beelden even wazig , had wat focusproblemen met de camera !

Veel plezier ermee , bedankje of reactie is altijw welkom.

Laatst bewerkt:

rinsje007

Registered User
lekkere filmpjes hoor!
whahaha die kat geweldig!

hoe vond jij de chain 500 eigenlijk heb er nog niet veel reactie's over gelezen?

Laatst bewerkt:

Galaxis

Registered User
lekkere filmpjes hoor!
whahaha die kat geweldig!

hoe vond jij de chain 500 eigenlijk heb er nog niet veel reactie's over gelezen?

Wat vond ik van de Chain 500 NL ? Tja.... het ging wel omdat hij nu maar 12.50 was , meer dan dat ga ik er ook echt niet voor betalen. De klei propjes schoten rond je oren heen , de knallen gingen wel , niet hard maar het ging.

funkie x

Registered User
ik zie dit topic nu pas en het is maar goed dat ik het nu zie!!
Heerlijke films met een hoog sfeer gehalte.
Dikke thanks!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Erg lekkere collectie zeg! Bedankt voor het posten van je films! Sick rockets waren goed he? Nitraatmat NL had ik ook maar kan me niet meer herrineren wat ik ervan vond. Vond jij hem goed?

Ik hoop op meer films! Erg sfeerverhogend!

Galaxis

Registered User
De sick six rockets gingen inderdaad erg goed. Die nitraatmat uit NL was echt een grote flop haha. Het tempo was wel oke , maar de knallen zijn eigenlijk gewoon als een normale ratelband.

Er komen met de tijd nog meer movies online , komt helemaal goed.

Galaxis

Registered User
Zo , even wat movies erbij , komt nog meer , we bouwen langzaam op tot het seizoen weer losbarst.

Bovenstaande 4 filmpjes zijn de bekende Messiers , klein maar fijn !

smilli

FPM Filmer
Mooie films hoor, het filmpje van de galaxy B klopt trouwens niet. Is exact dezelfde video als de Guanyu

Galaxis

Registered User
Zoooo.

Weer eventjes een update. Weer neen filmpje erbij. Bijna alles staat online nu van 2011-2012. Nog een paar te gaan...

Bovenaan