Göteborgs FyrverkeriFabrik, Speedway Grand Prix 2011 Copenhagen

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Weer een zeer strakke show van goteborg, de timing is gewoon weer bizar goed!:wink:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Massive!!!
Wat een show zeg! Alleen mines, knaller, flitsen en wielen.
Fantastisch!

Michel_G

Zilveren Member
Fenomenaal kunststukje weer van Göteborg en Martin Hildeberg!

Ongelovelijk mooi getimede en ontzettend creatieve show. Zit technisch en optisch gewoon supergoed in elkaar, echt verschrikkelijk goed bedacht en ontzettend veel diversiteit, voor een ruimte welke 'relatief' zo klein is.

Genieten!

DioR

Registered User
Dit is toch weer een vak apart... Wat een kunst om dit zo precies voor elkaar te krijgen.
Leuke show om naar te kijken met die mines.

bridge

Bronzen Member
Dit zit natuurlijk prachtig in elkaar. Moet zeggen dat het niet mijn type show is, maar Goteborg is in Europa wel de meester op dit toch wel wat specifieke terrein, zo dunkt mij. Persoonlijk vind ik het iets te veel neigen naar "theatervuurwerk", wat het natuurlijk niet is. Ik zie nu eenmaal het liefste groot luchtvuurwerk.

jaspertjuh

Registered User
Göteborg blijft mij verbazen! Ze steken echt ongelofelijk veel tijd en moeite in zo´n opening en weten het maximale uit de beschikbare materialen te halen. Dat is nou echt liefde voor het vak tonen!

Göteborgs FyrverkeriFabrik, mina komplimanger!

Vavoom

Registered User
Lijkt een beetje op Jan des Bouvrie onder het motto "Hallo, daar zijn we weer!" ;-)
Het bedrijf opent al heel wat jaartjes meerdere speedways op deze manier (wel steeds met andere muziek), wat uiteraard niet wegneemt dat het spectaculair is :)

Bovenaan