Göteborgs FyrverkeriFabrik FC Madrid - Paris St Germain "Supermatchen" 2013

Moontan

Moderator
Medewerker
The closing fireworks show after the "SuperGame" between FC Madrid and Paris St Germain
from Göteborgs FyrverkeriFabrik

[video=vimeo;71194925]http://vimeo.com/71194925[/video]

GMP82

Zilveren Member
Ze zijn enorm goed in timing / choreo, maar een stukje van een paar minuten (met hoofdzakelijk klein-kaliber ivm locatie) is nog geen pyromusical ;-)

Ik zou ze GRAAG es een echte pyromusical / show van 20+ minuten zien neerzetten, dat kunnen ze ongetwijfeld ook goed

Tony

Administrator
Medewerker
Ze zijn enorm goed in timing / choreo, maar een stukje van een paar minuten (met hoofdzakelijk klein-kaliber ivm locatie) is nog geen pyromusical ;-)

Ik zou ze GRAAG es een echte pyromusical / show van 20+ minuten zien neerzetten, dat kunnen ze ongetwijfeld ook goed

Dan moet u eens naar hun show van Montreal kijken (2012)
En dit is wel een pyromusical hoor. Vuurwerk synchroon op muziek = Pyromusical

smilli

FPM Filmer
Leuk hoor, ben meer onder de indruk dan de afgelopen showtjes van hun, met zo'n voetbalveld kan je toch leuker schieten.
Weer flink kruitsnuiven daaro:lub:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
@ Toon, Montreal hebben ze in 2010 geschoten. ;)

@ GiveMePow(d)er, neem eens een kijkje op hun Vimeo kanaal daar staan genoeg echte pyromusicals die gruwelijk goed geschoten zijn bijvoorbeeld: Swedish Pyromusical Championship 2011, Hannover 2010, Montreal 2010, Knokke Heist 2009 en nog veel meer.:smiling:

http://vimeo.com/gff/videos

Laatst bewerkt:

tronetti

Registered User
@ Toon, Montreal hebben ze in 2010 geschoten. ;)

Ja, dat was voor mij één van de beste pyromusicals die ik ooit heb gezien!
En vervolgens kregen ze een 2de plaats. Canada had toen zelf gewonnen met een show die behoorlijk onder het niveau van Göteborg lag.

tronetti

Registered User
Het kwam voor Martin eigenlijk ook wel hard aan, die 2e plaats. Hij heeft toen gezegd dat hij daar nooit meer zal schieten.
Zijn show was gewoon van eenzame kwaliteit, met top materiaal! Na deze uitslag zijn er veel vraagtekens gezet bij de organisatie.

GMP82

Zilveren Member
*Thanks*

ik ga eens even neuzen naar die grotere shows, want die heb ik of gemist, óf ben ik vergeten

Wat ik bedoelde met dat dit geen pyromusical is, is dat een "musical" in mijn ogen wat meer een verhaal moet vertellen, dan wel een thema moet hebben. Iets wat bij de grotere/langere shows vaak wel het geval is en hier niet. Technisch gezien heb je gelijk, zodra het synchroon is met muziek, mag het een pyromusical heten, maar voor mijn eigen gevoel en interpretatie, is dit dat niet écht.

Tony

Administrator
Medewerker
Het kwam voor Martin eigenlijk ook wel hard aan, die 2e plaats. Hij heeft toen gezegd dat hij daar nooit meer zal schieten.
Zijn show was gewoon van eenzame kwaliteit, met top materiaal! Na deze uitslag zijn er veel vraagtekens gezet bij de organisatie.

Je ziet dat soort dingen helaas vaker gebeuren bij competities.
We hebben shows gezien waar je bek van openviel en dan wint er een koekebakker waar dan niemand wat van snapt.
En dan zitten er nog 15 man in de Jury ook :)

Bovenaan