Furriers Oud en Nieuw 2012-2013

Furrier

Registered User
Hier dan voorlopig de laatste filmpjes. Ik ben nu afhankelijk van derden voor beeldmateriaal aangezien dit alles is. Gisteren was ik bij een maatje en die had ook wat gefilmd, hij heeft een 10tal filmpjes, waaronder 10x de Killer Instinct, wordt nog vervolgd dus.

Bij deze

Triplex 100s R12100 2"

Triplex TXB916

Enjoy, en nogmaals bedankt voor alle reacties. Kan ik erg waarderen!

Furrier

Registered User
Tada, er is weer een filmpje boven water gekomen wat hier nog niet op staat. Namelijk de 10x Killer Instinct! Vond het zelf een leuk projectje, lekker doorramen. Daarnaast heb ik nog 7 andere filmpjes toegestuurd gekregen zoals de 8x Spider King alleen dan zonder wazige beelden.

Anyway, hier het betreffende filmpje. Alleen diegene heeft wel last van VTS maar dat terzijde.. Mines komen wel lekker hoog van deze cake.

10x Killer Instinct (zet em wel ff op HD)

En wat betreft die knallijn, dat is nog maar een klein voorproefje. Er zit ongeveer 1.5-2m Visco aan, en iets van 4-6meter roze lont. En wanneer het roze lont begint, begint ook redelijk wat geweld:embarrased:

smeinkie

Registered User
Ongelooflijk!! Wat een collectie en wat een filmpjes!! Dat moet daar wel een geweldig feestje zijn geweest! Bedankt voor het delen!!

Furrier

Registered User
Het was inderdaad een goed feestje. Mensen stonden dan wel meer dan een uur in de regen, al miezerde het hier(of iets harder), maar ze bleven wel allemaal staan. Aankomend jaar wordt het waarschijnlijk een heel ander jaar qua vuurwerk. Met een beetje pech(of geluk) zit ik in Finland voor de studie of ben ik net terug wat ervoor zorgt dat de voorbereidingen nihil zijn. Wie weet komt er nog wel wat leuks voorbij, we gaan het allemaal zien.

In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties en hopelijk vonden jullie het de moeite waard!

Dennis010

Registered User
Waarom maak je geen show als je zo veel van iedere cake koopt? Ik zie liever een beetje variatie, en dat kanmet jou collectie makkelijk...

Furrier

Registered User
Waarom maak je geen show als je zo veel van iedere cake koopt? Ik zie liever een beetje variatie, en dat kanmet jou collectie makkelijk...

Daar heb je zeker een goed punt. Heb nog nooit een showtje geschoten en na afgelopen jaar wat projecten te hebben gedaan zoals 10x SS, 7x Wodka Blue en 7x Treasure Island was dit me zo goed bevallen dat ik hetzelfde wou doen. Misschien wel een ideetje voor een volgende keer om een showtje te schieten. Heb ook niet echt een geschikte plek daarvoor aangezien er toch wel wat ruimte nodig is.

Furrier

Registered User
Had nog een filmpje toegestuurd gekregen dus bij deze

Triplex TXB916 maar wel met VTS..

En nog een filmpje van een pallet van afgelopen jaar, er is een pauze waarbij eigenlijk de Golden Wall of China hoorde te gaan maar deze ging helaas niet af. Door vonkoverslag of door mines ging het iets sneller wat wel zorgde voor een leuke finale.
Foto van het wat er op de pallet stond.
PalletVuurwerk_zps7933a15f.jpg

En het betreffende filmpje.

NJPB_

Registered User
Die 10x Killer Instinct is echt geweldig, lekker tempo erin houden en knallen maar! Bedankt voor het delen!!:happy:

D

Deleted member 17038

Guest
Sooooo heel vet gedaan. Dat knalproject en de vuurpijlen zijn toch wel mijn favoriet!

Bovenaan