Funkie x lijst oud en nieuw 2013-2014

funkie x

Registered User
omdat de webshops zo vroeg weer open waren dit jaar is mijn lijstje alweer zo goed als af!

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/6935

het is een flinke lijst voor dit jaar, dat komt ook deels doordat ik zeker nog een kwart over heb van vorig jaar.

er komen nog wel wat dingetjes bij, misschien de big momma of een zen box en nog wat nieuwe cake's die ik echt niet kan laten staan maar veel zal dat niet zijn. geld is ook wel zo'n beetje op haha.

laat maar weten wat jullie ervan vinden en welke cake's ik volgens jullie echt niet kan missen

tipje van de sluier van mijn grote show... de finale ( alles tegelijk )

3x fuego met quikfuse door naar finale
2x asian thunder cake 500 v shape
5x secret salute + 2 x hypnotised
12x silver salute ( 6 I shape 6 v shape )
1x incredible venus + 1x (kremlin)
3x eagle flight

- AFSLUITER!
4x at once + 6x ekim

GMP82

Zilveren Member
kanonne, daar ben je even zoet mee ;-)

dat vraagt om een collectiefoto met groothoeklens...

En alles tegelijk in de finale? dat lijkt me niet kloppen? :p

Moontan

Moderator
Medewerker
Zeer indrukwekkende lijst die garantie geeft voor een bijzonder geslaagd oud en nieuw. (mits het weer het toelaat)
Wat mij opvalt aan jouw lijst is dat je van bijna alle importeurs wel een of meerdere produkten betrekt.
Dat betekent veel reizen lijkt mij.

funkie x

Registered User
haha ja die groothoeklens moet nog komen idd, krijg ik voor mijn verjaardag in december ;-)

jawel, ik wil chaos!
na de ''finale'' gaat de 4x at once de lucht in met 3 seconden daarna de de 6x ekim.
moet wel knallen denk ik haha

thanx! valt mee hoor Fred. ik kon bij haokan en 123vuurwerk goed terecht voor meerdere importeurs. ook heb ik het voordeel dat ik het een en ander met dim mee kan bestellen ;-)

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Holy ships, dat moet aardige chaos worden inderdaad. Lijkt mij persoonlijk net ff "too much".
Komt het wel een beetje uit qua cake-tijdsduur? Lijkt me lastig met zoveel verschillende..

Hoe ga je schieten? elektrisch?

funkie x

Registered User
gedeeltelijk elektrisch en een gedeelte doorlonten. zoals de finale is gewoon 1 que omdat alles op quikfuse staat.

qua tijd komt het aardig overeen, het hangt allemaal een beetje rond de 40 seconden . ik vind het zelf wel gaaf, de hele lucht voor chry crackling, fluit en knal ;-) of het to much is zien we pas na oud en nieuw haha.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Schitterende lijst Laurens! Dat wordt weer een bijzonder gekke oud en nieuw! Nu hopen op goed weer!

Ook gelijk een groot voordeel van ons groepje waarmee we stoken is dat iedereen een auto onder z'n kont heeft en ook een stuk wil rijden. Zo hebben we vorig jaar misschien wel 3000km gereden en allemaal toch maar max 3 tot 4 uur in de auto gezeten!

Ano Vuurwerk - Vuurwerk Orthen - Huisman Vuurwerk - Rijswijkse Vuurwerkhal - Valk Vuurwerk Nijverdal en ga zo nog maar een berg winkels af...

funkie x

Registered User
thanx dim,

aan de hoeveelheid en aan kwaliteit zal het niet liggen, alleen het weer zou een spelbreker kunnen wezen inderdaad.
we gaan gewoon van het beste uit komt vast wel goed :) knallen zullen we en hard ook haha

Laatst bewerkt:

nitraat12

Registered User
Hallo zeg wat een bult vuurwerk ga jij weg schieten :)

Ben erg benieuwd naar je show! :D Ga je deze fakkelen of schieten met een schietkist?

funkie x

Registered User
thanx!!

de grote show ga ik elektrisch schieten. ik sinds kort een 32 kanaals schietkist ( superbfire ) met stepper functie gekocht dus dat komt wel goed.

rond 6 uur doe ik de grote show omdat ik dan de rust heb om het op te zetten. verder doe ik om 10 uur een klein projectje , een tering herrie show en om 00:00 gaat een er nog een show de lucht. daarnaast is er nog genoeg om los weg te knallen dus word weer lekker knallen dit jaar ;-)

funkie x

Registered User
even een kleine toevoeging aan de lijst:

1x karton concerto rosso
1x planet explosion
1x spinning blades
1x rocket boom

en na de demo van royal fireworks gisteren gaan er nog 2x new moon, 1x mistery flowers en een freezing steel besteld worden .
alles op de lijst is besteld en het bestel feest is nu echt over haha, budget voor vuurwerk is nu op!

Bassiefireworks

Registered User
Weer zo'n bizarre lijst! Ik ben echt zwaar benieuwd naar al die collectiefoto's dit jaar want de lijsten worden alsmaar groter en groter! Echt super gaaf man! Jij gaat je zeker niet vervelen. Succes met het inhouden om niet extra te bestellen haha!

Bovenaan