Funkie x lijst 2014-2015!

funkie x

Registered User
Ha liefhebbers,

Ik zag al enige lijstjes voorbij komen en nu de meeste winkeliers demo's geweest zal ik m'n lijst ook eens plaatsen.
Alles is besteld op de nieuwe producten na. Er zullen nog enkele dingen bijkomen na de consumenten demo's maar heel veel zal dat niet meer zijn. Ik wil alleen de toppers er nog bij.

Verder heb ik weer een grote 6 uur show gepland en overdag zal er vast ook nog wel een showtje gedaan worden met de stookgroep waar een deel van de cake's ingezet wordt.

Mochten er nog toppers zijn die ik volgens jullie nog moet hebben of heb je vragen/suggestie's dan hoor ik dat graag.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/6935

D

Deleted member 17038

Guest
Zo'n dikke lijst en hem nu al af kunnen hebben :hehe!: hoe krijg je het toch voor elkaar.

Maar als je er alleen nog toppers bij wilt hebben dan kan ik je echt echt aanraden om naar de nieuwe producten van katan te gaan kijken.
Als ze op een demo weer zo goed presteren dan worden de fan style cakes absolute aanraders.

Laatst bewerkt door een moderator:

myrmidon

Registered User
de een heb amper te vreten, de ander geeft ff 4,5 rooitje uit aan vuurwerk....maar wel een dikke moddervette lijst ^-^

Pyromaniac 1975

Registered User
Verschil moet er zijn.
Zal ook altijd zo wezen.
Maar wat zou het gaaf zijn als iedereen zo'n lijst zou hebben.
En hoe druk zou het zijn bij de gemeentelijke reiniging whahahahahaha

funkie x

Registered User
Red heat kan er nog bij inderdaad! Ik zal katan in de gaten houden want die fan's zien er goed uit! Nieuwe producten heb ik al een beetje in mijn hoofd maar vooral de nieuwe duurdere cake´s / boxen wacht ik mee tot de winkeliers demo´s. Die wil ik eerst als productie zien presteren :)

En uiteraard is dit bij elkaar niet de prijs die onderaan de lijst staat, heb erg mooie kortingen gehad! Het zal zeker weer een feest worden, om 10 uur dan wel niet om 18:00!!

Booomy

Registered User
Pff Laurens wat een lijst weer!!! Om jaloers op te worden!. Ben benieuwd wat je er nog bij gaat halen, en wat voor projecten je in gedachten hebt? Kijk al weer uit naar je eventuele filmpjes die gemaakt gaan worden. Gr Lars

Pyromaniac 1975

Registered User
Toch zijn er best nog een aantal toppers die ik mis.

Zoals de Gravity van Rubro topper van een gilbak.
Red fury in blue van Evolution.uptempo bak.
Flying serpents.
Immortal wall of mega cauliflower.
En zo nog wel wat.

Mischien je budget wat verhogen hahahahahahahaha

GMP82

Zilveren Member
We hebben tegenwoordig zoveel toppers, dat je ze nooit allemaal kan hebben (Ja of je moet er een paar maandsalarissen tegenaan kunnen gooien).

Hele mooie lijst dit, waar menig liefhebber jaloers op zal zijn.

Met hoeveel man ga je dit allemaal ophalen?

funkie x

Registered User
thanx, ja als ik alle toppers nog zou kopen komt er nog heel wat bovenop en dat zal niet gaan.

we gaan het net als voorgaande jaren ophalen met meerdere mensen die elk naar een andere winkel gaan. zo kan je ook bij meerdere winkels bestellen met een groep zonder dat je in 1 je eentje alle winkels langs hoeft :)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Nou jij rijd gewoon naar alle winkels hoor! Pffff.... Je mag het bij mij komen afsteken, maar verder....

Dim

Product Beheer
Medewerker
Cola! Hij moet blij zijn dat hij mag stoken! Pfff!!

Doen we dat niet altijd al meneer funkie X! Vraag maar aan die lieve politieagenten na onze rustige middagshow op het pleintje!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Zorg jij nou dit jaar maar voor die oliebollen, normaal deed Pigi dat! Die moeten we helaas missen dit jaar!

We gaan er weer een mooi feest van maken!

myrmidon

Registered User
Dim heeft nergens meer geld voor, die heeft z'n knip moeten trekken voor een iphone 6, dat wordt een droge cracker en een glas water xD

funkie x

Registered User
dan krijgt jij van mijn een mooie grote zak oliebollen dit jaar haha! wordt zeker weer een groot feest, kan niet wachten!

Bovenaan