Fuego singleshots projectje (en failure van 2e schitkist door regen LOL)

Dennis010

Registered User
Het projectje met de Fuegos liep heerlijk, alleen door de regen liep het niet in 1 keer over in de rest van de show. Veel te dichtbij gefilmd omdat de schietkist eerst al haperde, maar ik wil jullie de beelden toch laten zien.

Dennis010

Registered User
Nou nou wat een tempo zeer mooi en een goede spreiding hiervan zou ik meer van willen weten.!?

Wat wil je weten?

Ze zijn getimed op 0,3 seconde.

4 rijen singleshots.

7 singleshots per rij.

Rij 4 van links naar rechts rij 3 van rechts naar links gekoppeld op dezelfde kanalen.

Rij 2 idem aan rij 4, en rij 1 idem aan rij 3.

2 uur werk, 5 seconden kijkplezier :hehe!:

VOLGEND JAAR EEN VEEL GROTER PROJECT :lub::lub:

hutter

Registered User
Wat wil je weten?

Ze zijn getimed op 0,3 seconde.

4 rijen singleshots.

7 singleshots per rij.

Rij 4 van links naar rechts rij 3 van rechts naar links gekoppeld op dezelfde kanalen.

Rij 2 idem aan rij 4, en rij 1 idem aan rij 3.

2 uur werk, 5 seconden kijkplezier :hehe!:

VOLGEND JAAR EEN VEEL GROTER PROJECT :lub::lub:

prachtig gedaan en ja je bent even bezig maar dan heb je ook wat

painkiller

Registered User
:surprised: Holy fuck wat een geweld! Schitterend!
Heb je de visco gebruikt die er aan zat of heb je dit anders gedaan?

passion fruit

Registered User
Mooi project en goed uitgevoerd Dennis! 2 uur werk en 5 seconden kijkplezier maar als je alle 5 seconden bij elkaar optelt van de freaks die je filmpje bekijken dan worden dat ook wel meer dan 2 uur kijkplezier. Dus het was niet voor niets geweest. Op naar jouw volgend jaar project dus! Thanks for sharing.

Dennis010

Registered User
Dst was me al duidelijk. Ik dacht dat je de onsteker aan de visco vast maakt maar je steekt er dus een in de Fuego begrijp ik?

Yes sir, visco er uit trekken, of boven de visco het gat met een priem groter maken. Bij de fuegos gaat het visco er heel erg makkelijk uit. Ontsteker erin steken en even afplakken met ducktape zodat hij er niet uit komt.

KruitFreak

Registered User
Eigenlijk net als bij prof candles. Daar duw je de onstekers er ook zo in. Lusje erom en klaar.
Bij de fuego's trek je de gevlochten lont zo uit de huls dus idd zo goed te timen.

painkiller

Registered User
Daarom vroeg ik het ook. De visco zat er erg los in en was niet overal even lang. Bij mij kreeg de roze visco de dikke lonten van de Fuego ook niet allemaal aan.
Helemaal helder nu, thanx!

Bovenaan