• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Freefirewebs1 - 34e Vuurwerkfestival te Scheveningen

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Bron: RFGFireworks

Beste kijkers,

Hierbij presenteer ik u allen mijn video's van de 34e vuurwerkfestival te Scheveningen dit jaar.
Helaas heb ik België gemist. Dus hiervan vind u geen beelden. Tevens excuses voor de beweging.

13-08-16 34e Internationale Vuurwerk Festival Scheveningen - Deel 1: Duitsland

13-08-17 34e Internationale Vuurwerk Festival Scheveningen - Deel 2: Oostenrijk

13-08-17 34e Internationale Vuurwerk Festival Scheveningen - Deel 3: China

13-08-23 34e Internationale Vuurwerk Festival Scheveningen - Deel 4: Spanje

13-08-23 34e Internationale Vuurwerk Festival Scheveningen - Deel 5: Zuid-Korea

13-08-24 34e Internationale Vuurwerk Festival Scheveningen - Deel 6: Japan

13-08-24 34e Internationale Vuurwerk Festival Scheveningen - Deel 7: Nederland

Augustus 2013 - 34e Vuurwerkfestival Scheveningen - Hulpdiensten

Dit waren alle filmpjes welke ik heb geschoten bij dit evenement.
Allen gefilmd uit de hand, terwijl ik ook druk was met foto's maken, met de Panasonic HDC-SD90.

Bedankt voor het kijken en graag tot de volgende keer:)

M.v.g. RFGFireworks (Beter bekend als (Free)Firewebs of Herdervriend)

Back
Bovenaan