Fred (Moontan) in: Ik wed dat ik het kan

Tony

Administrator
Medewerker
Bericht van Fred op VWC!

Jongens, gisteren had ik de eer om mee te mogen doen met het programma :
" Ik wed dat ik het kan"
Aan de hand van videobeelden moest ik 6 vuurwerk artikelen herkennen waarvan ik er 1 fout mocht hebben.
De uitzending is 28 december 20.00 uur. Ik zit helemaal achterin het programma.
Mattenfreak,Kruitsnuiver, Mantronix, Maris en Merel ( freaks VWC) en mijn vrouw en dochters waren op de tribune aanwezig om mij aan te moedigen, jullie allemaal nog heel erg bedankt voor jullie komst naar de studio en jullie steun.

Ik vertel niets verder over mijn opdracht verder en de einduitslag. Anders neemt het de spanning bij het kijken volledig weg.

Maar gaan jullie allemaal kijken zondag de 28e?

Groetjes Fred

nitraat4life

Registered User
Ik wed zeker dat jij het kan! En anders had je het niet zo trots op FPM gezet want je wilt niet dat heel vuurwer-freak nederland jou ziet falen! haha ;) nee hoor, leuk en ik ga zeker even kijken

MichelAngelo

Registered User
Hahaha, dat is een mooie. Ik wed dat het gelukt is! (inderdaad had ie 't anders wel stil gehouden sssst!:laugh:)

Ik ga kijken, zeker weten.

RNBakker

Registered User
Strakke actie hoor van Moontan. Hij brengt het vuurwerk weer eens op een positieve manier onder de aandacht. Respect!!!

Titan

FPM Hangouderen
Met 2 vingers in je neus en 1 oog afgeplakt had je dit nog wel gelukt. Ga eens een dagje in de productdatabase zitten en je kan wedden dat je er 2300 kan herkennen. :smile::smile: Ben benieuwd naar de uitzending!!!

engrealat

Registered User
Op allerlei manieren is Fred bezig met vuurwerk, erg leuk om te zien !

Enne Makkie Fred, Dit kan je volgens mij zoals Double T hierboven beschrijft maar dan met 3 vingers in je neus !!!

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Dank voor jullie leuke reacties
Elke freak op dit forum is in staat om die weddenschap aan te gaan
Wat ik gedaan heb is echt niet iets bijzonders
Het enige spannende natuurlijk is de spanning van de camera,s en de druk van het publiek. Daar moet je bestand tegen zijn.
Verder een heerlijke dag beleefd daar.
Je wordt daar voor 1 dag als artiest behandeld:
Een eigen kleedkamer, met daarin een bed en een kantine
De hele dag beveiliging plus begeleiding om je heen.
Voldoende eten en drinken, kledingadviseuse,schmink etc.etc.
Ik heb een geweldige dag daar beleefd.
Een om nooit meer te vergeten

KruitFreak

Registered User
Uit hoeveel merken en vuurwerkartikelen is een keuze gemaakt? Ik neem aan dat ze vooraf een selectie hebben gemaakt?

Is het vuurwerk uit een bepaalde categorie (cakes, pijlen, fonteinen etc) of alles door elkaar?

Ik ga zeker kijken de 28e, kijk of ik ze ook weet :bigsmile:

CrownCollection

Registered User
Kijk kijk, vuurwerk positief in het nieuws:smile1:

Volgens mij is het je wel gelukt:smile1:
Dat betekent dus dat je je vuurwerklijstje nog wat langer kan gaan maken:cheesy:

Moontan

Moderator
Medewerker
Strakke actie hoor van Moontan. Hij brengt het vuurwerk weer eens op een positieve manier onder de aandacht. Respect!!!

Dank je Rob,
Ik moet je wel eerlijk vertellen dat het programma voor de volle 100% geregisseerd is. Ik had graag een goed woordje willen doen voor de vuurwerkliefhebbers maar ik heb daar de kans niet voor gekregen.
Men is heel erg gebonden aan tijd.
Zo was bijvoorbeeld mijn oorspronkelijk opdracht van 15 artikelen gewijzigd in 6artikelen, allemaal vanwege de planning van het programma

Son-T

Registered User
Ik wed zeker dat fred het gehaalt heeft .Kan het me niet voorstellen dat het niet zo is :smile:.Ben dan ook zeer benieuwd naar de uitzending de 28e.

Ls.
Had alleen gehoopt dat ie zijn broer had meegenomen naar de studio .Niet dus.!

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
echt leuk dit. Ik ga op zeker kijken. en ik ga thuis "meedoen", kijken hoever ik kom. Ik geloof dat ik de swimming stars wel kan onderscheiden van de camuro king.....

joszie

Zilveren Member
HAHA briljant Fred, ik ga er ook wel vanuit dat het je lukt. Helaas kan ik het niet zien want ik ben in Duitsland, dus ik hoop dat iemand het opneemt.

groetjes

-RX

Registered User
Ga zeker kijken, hopelijk komt het vuurwerk hierdoor inderdaad weer in een positiever daglicht te staan.

gr -RX

Arcenist

Registered User
Ik ben gelukkig vrij van me werk dus ik zal zeker ff kijken hoe fred het ervan af brengt.
Maar dat zal helemaal goedkomen haha.

Bovenaan