Freakpyromaniacs NOSTALGIE!

Tony

Administrator
Medewerker
Gisteren vond ik dan ineens de oude website op een dvdtje. Ik zag dat er ook wat HTML files in stonden dus we dachten; Waarom niet?! De website werkt niet meer voor 100% maar je kan aardig wat zien. Deze is van 2001/2002 en in December 2001 zijn we met Freakpyromaniacs begonnen, dus die we zien is nog van het prille begin.

Soms, soms mis ik de mooie achtergrond in het menu en de gave header :crying:

http://www.freakpyromaniacs.com/v1/

Kobajo

FPM Filmer
Geweldig om weer terug te zien. Kunnen we niet gewoon weer eens terug naar de oude layout in de maand december. :lub:

Tony

Administrator
Medewerker
Leuk om eens terug te zien!
Maar vond chinesrol.x1.nl ook erg leuk toenertijd. Daar is het allemaal mee begonnen toch?

Yep daar is het allemaal mee begonnen. Maar hoe die eruit zag weet ik totaal niet meer.
Ik weet wel dat we toen een bravenet forum hadden.

shadow13

Registered User
Ziet er mooi uit die achtergrond in het menu.Ook grappig dat al die foto's en filmpjes nog werken.Wat waren er toen toch leuke dingen verkrijgbaar bij Alpeco.

Beekje

Registered User
Ziet er mooi uit die achtergrond in het menu.Ook grappig dat al die foto's en filmpjes nog werken.Wat waren er toen toch leuke dingen verkrijgbaar bij Alpeco.

Wist ook niet dat ze Lidu verkochten? En toen al euro en toch wel redelijke prijzen. Leuk om te zien hoe het toen was!

remio

Registered User
het begin voor mij, echt leuk om terug te zien. zie in wat filmpjes toch wat bekende jochies(toen) terugkomen hahaha

Titan

FPM Hangouderen
Dat is leuk om weer eens terug te zien, de filmpjes van de oude website heb ik nog wel op de hardeschijf staan maar hoe het er daadwerkelijk uitzag wist ik niet meer. Het is ook leuk om weer oude foto's vanzelf terug te zien en te bedenken dat het toen allemaal is begonnen.

chinesrol.x1.nl zag er volgens mij uit zoals pyro hangout waar je nog iets van terug kan vinden.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Krijg bijna tranen in me ogen...wat een gaaf materiaal zeg. Lang geleden dat ik die gezien heb.

De ariane 250 pijlen, de eerste chainthunders 60 shots...eigenlijk waren dit de beste en hardste. De voor gemonteerde mortieren, de thunderkings geweldig wat een spul... Als dit toch weer eens verkocht zou worden.......

3xh-fpm

Registered User
Echt werkenlijk Prachtig!
Dit was uit de tijd dat ik nog een anderenaam gebruikten op de forums:D
Prachtig om terug tezien!
kwijl alleen al bij het terugzien van de chapion pijlen:D
Mooie vonst hoor!

elmo

FPM Moderator
Heel mooi om eens terug te zien,the good old days.
Ook zij er leuke dingen te lezen
14-6-2002 : Dit is de nieuwe trailer van de dvd film..dus vergeet niet effe te kijken hij is 5mb groot dus downloaden kan effe duren...

De trailer zou tegenwoordig wel iets groter zijn hahaha,5 mb is niets meer.

Jordi

Registered User
c126.jpg

Deze blijft legendarisch.

RoYvette

FPM Filmer
Leuk om te zien waar het allemaal mee begonnen is/was

En hier een leuke foto als we het oude logo met de nieuwe site zouden bekijken,

Nieuwe_site_oude_layout.jpg

Gr. Roy

Bovenaan