24 december 2008 #1 M MerQ 56 Registered User Zijn er in Frankrijk nog winkels waar je leuk vuurwerk kan vinden. Dingen zoals lawinepijlen en vlinders, ect. of is dit daar ook verboden? (Zo ja, waar zitten die winkels dan?)
Zijn er in Frankrijk nog winkels waar je leuk vuurwerk kan vinden. Dingen zoals lawinepijlen en vlinders, ect. of is dit daar ook verboden? (Zo ja, waar zitten die winkels dan?)
24 december 2008 #2 Tony Administrator Medewerker MerQ 56 zei: Zijn er in Frankrijk nog winkels waar je leuk vuurwerk kan vinden. Dingen zoals lawinepijlen en vlinders, ect. of is dit daar ook verboden? (Zo ja, waar zitten die winkels dan?) Klik om te vergroten... Lawinepijlen zijn bijna overal verboden en vlinders verkopen ze volgens mij niet in Frankrijk.
MerQ 56 zei: Zijn er in Frankrijk nog winkels waar je leuk vuurwerk kan vinden. Dingen zoals lawinepijlen en vlinders, ect. of is dit daar ook verboden? (Zo ja, waar zitten die winkels dan?) Klik om te vergroten... Lawinepijlen zijn bijna overal verboden en vlinders verkopen ze volgens mij niet in Frankrijk.
24 december 2008 #3 M MerQ 56 Registered User Tony zei: Lawinepijlen zijn bijna overal verboden en vlinders verkopen ze volgens mij niet in Frankrijk. Klik om te vergroten... Oke, maar is er wel ander redelijk vuurwerk. Of is het allemaal zoals in Nederland. (knal dan)
Tony zei: Lawinepijlen zijn bijna overal verboden en vlinders verkopen ze volgens mij niet in Frankrijk. Klik om te vergroten... Oke, maar is er wel ander redelijk vuurwerk. Of is het allemaal zoals in Nederland. (knal dan)
5 januari 2009 #4 F frozenballs Registered User Frankrijk heeft geen goede knallers, niet legaal voor consumenten in ieder geval.