Franeker Agrarische Dagen

TAEKE

Registered User
Zaterdag 22 september 2018 vuurwerk tijdens de Agrarische dagen van Franeker.

GIGA VUURWERKSHOW
Geschoten door BIG SMILE FIREWORKS
Sponsoring: Vuurwerkgigant Franeker
Dit in samenwerking met Agrarische Dagen Franeker

plaats : Franeker ( Frjentsjer )
provincie : Friesland ( Fryslân )
wie : Big Smile Fireworks
wat : prof en consu
waar :
tijd : tussen 21.30 en 22.00 uur
webinfo : http://www.agrarischedagenfraneker.nl/

D

Deleted member 17038

Guest
Re: Agrarische Dagen Franeker

Ik zie niet wanneer deze is?

Ik heb het even aangepast. Zaterdag 22 september.

Ik vermoed dat veel liefhebbers dan toch naar de Zena Trophy gaan. Maar misschien is er een Friesche freak die moet werken overdag die er toch in de avond kan kijken als compensatie :zweet:

joszie

Zilveren Member

Ik vermoed dat veel liefhebbers dan toch naar de Zena Trophy gaan. Maar misschien is er een Friesche freak die moet werken overdag die er toch in de avond kan kijken als compensatie :zweet:
Ik waarschijnlijk. Alleen ben ik een Drent

TAEKE

Registered User

Vorig jaar was deze show ook op dezelfde datum als de trophy, toch waren hier 5000 toeschouwers, waaronder veel liefhebbers uit alle delen van het land.

D

Deleted member 17038

Guest

Vorig jaar was deze show ook op dezelfde datum als de trophy, toch waren hier 5000 toeschouwers, waaronder veel liefhebbers uit alle delen van het land.

Liefhebbers van de dagen of daadwerkelijke vuurwerkfreaks? Ik kan me moeilijk voorstellen dan een freak uit Zeeland kiest om helemaal naar Franeker te reizen voor deze show als er meerdere grotere shows op kortere afstand zijn.

Niet dat het niet de moeite waard is hoor. De afgelopen keren waren het heerlijk indrukwekkende shows. Erg goed geschoten.

Bovenaan