FPM QuizMaster - Beheer en Organisatie

Tony

Administrator
Medewerker
Het is mijn een waar genoegen om een nieuw lid van de crew aan jullie voor te stellen!
De meeste kennen hem als Vincer van AVP maar die laatste 3 letters moet je nu omgooien naar FPM want vanaf vandaag is hij onze FPM QuizMaster.

Vincent zal voor ons de Quizzen en Wedstrijden gaan organiseren en beheren zodat het allemaal wat makkelijker gaat betreft het contact naar de winnaars en bijvoorbeeld het verzorgen van de uitslagen en de prijzen. Het kost behoorlijk wat tijd om dit elk jaar weer te doen en zoals jullie vast wel gemerkt hebben lukt het me niet om daar nog meer tijd in te steken dan dat ik al deed en daardoor loopt het niet echt soepeltjes.

Dus heb je in de toekomst vragen, opmerkingen of zelfs ideeën betreft quizzen of wedstrijden neem dan contact op met Vincer onze FPM QuizMaster!

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Quizmaster op FPM kicke hoor. Welkom Vincer!

Kom naar beneden en sla je slag!|

vincer

Registered User
Alles heeft zijn prijs, Jim. Alleen nu is het de vraag of jij meer bied dan de ander, haha.
Nee helaas, ik ga alleen maar me best doen op de prijsvragen leuker en moeilijker te maken.
Bedankt voor je felicitaties.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuk dat je bij ons team bent gekomen Vincent. Welcome to the Twilight Zone !!
Veel succes en plezier met deze nieuwe functie!!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Zucht alweer iemand die ik met meneer moet aanspreken.
Veel plezier Vincer.
(Als ik jou nou gewoon 100 euro geef, dan komen die prijzen vanzelf toch?
Deal?)

vincer

Registered User
Deal!!
Ik zal je even mijn rekeningnummer per pm sturen. De prijzen komen dan zeker( of die dan jou kant opkomen laten we maar even in het midden).

Allemaal bedankt voor de felicitaties!

mickeyzegtboem

Registered User
Vincer, welkom bij het team!
Ik hoop dat je het maar heel druk gaat krijgen met quizes, want dat betekent dat het ook lekker druk blijft op de site!

Bovenaan