FPM BBQ SUMMER 2010 - De Info

Tony

Administrator
Medewerker
Zoals de meesten van jullie gelezen of gehoord hebben organiseren wij dit jaar weer een Freakpyromaniacs BBQ. Dit doen we op Zaterdag 26 Juni 2010 (Vanaf15.30uur)in Ravenstein bij Café http://www.onsthuis-ravenstein.nl/.

De BBQ kost €12,50 per persoon en daar krijg je dan Salades, Stokbrood en 8 stukken vlees (Gemixed etc.) voor. Drinken moet je zelf regelen aan de bar., De prijzen zijn goed en niet zoals op een terras in Rotterdam.

Het BBQ mag je ook helemaal zelf doen en dat mag op 2 BBQ's die buiten voor de deur staan. We zullen proberen om een groot dook op te hangen waar we via een beamer diverse shows/dvd's zullen kunnen bekijken. En met de vele verhalen die we iedereen van ons altijd heeft zal de dag snel gevuld zijn. Uiteraard kan er door jullie ook gedanst worden, muziek zal volop aanwezig zijn!

Er is geen onbeperkt ruimte. Dus wil je mee doen aan deze FPM BBQ meld je snel bij mij aan via e-mail Tony@Freakpyromaniacs.com.

Ps. Er zal vooruit betaald moeten worden. Dit omdat wij niet het risico willen nemen dat we voor alle kosten moeten opdraaien.

AANMELDINGEN!

1. Toon
    [*]Rob Scania
    [*]Linda Volvo

[*]Mats
    [*]Corne
    [*]Inge

[*]Rick (Shinji)
    [*]Fred
    [*]Chris (Tukker)
    [*]Martijn (Triplex)
  2. Dennis (Mafkaas)
    [*]Stefan Jie
    [*]Monique Jie
    [*]Paul (Shadow13)
    [*]Elmar (Elmo)
    [*]Ilse (elmar)

[*]Ron (Zone)

[*]Daniel (Kobajo)
    [*]Michel (Mickey Zegt Boem)
    [*]Danielle (Danielle zegt auw!)

[*]Hans (Son-T)
    [*]Patrick (VuurwerkFreakz)
    [*]Sven
    [*]Remco
    [*]Karin

[*]Dennis (010)
    [*]Appie
    [*]Happie

[*]Big Mac
    [*]Big Mac 2

[*]Thomas (Titan) (.)(.)
    [*]Jozz
    [*]Diana

[*]Harm
    [*]Jacco (100mm)
    [*]Gerco
    [*]ElGielo (Giel)
    [*]Dim
    [*]Gerco (Cigarman)
    [*]Jordi
  3. BartVz
    [*]Derk
  4. Rooie Roeland
    [*]RnBakker

Laatst bewerkt door een moderator:

remio

Registered User
zal helaas moeten afwachten, mn zus is de 22e jarig en mn pa de 29e dus grote kans dat er een verjaardag op die dag gaat vallen:(

PyroPlop32

Registered User
dat is weer een lekker excuus zeg...
mijn vrouw gaat haar verjaardag misschien vieren op 26 juni, maar ik ben er toch ook gewoon bij ? :hehe!:

( gelijk 6 maanden geen sex meer, maar dat moet je er maar voor over hebben ....)

shadow13

Registered User
Mijn moeder is die dag jarig en wordt 84.Dan moet ze het maar op een andere dag vieren als ze wil dat ik kom:tounge:

remio

Registered User
dat is weer een lekker excuus zeg...
mijn vrouw gaat haar verjaardag misschien vieren op 26 juni, maar ik ben er toch ook gewoon bij ? :hehe!:

( gelijk 6 maanden geen sex meer, maar dat moet je er maar voor over hebben ....)

had in de poll nog zo gezegd liever in juli ivm verjaardagen hehe...

we gaan t zien, en anders moet ik weer laten schieten helaas:p

Top Vuurwerk

Registered User
Ik ga van de ene naar de andere meeting touren!
Even afhankelijk van de afstand of ik mee eet.

Lijk me erg leuk!
Groetjes
Dim

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik denk dat ik wel even langs kom.
Maar ik ben helaas rond 19:00 uur weer pleite.
Aangezien ik ook nog naar een andere meeting ga.

Tony

Administrator
Medewerker
De lijst is weer aangevuld. Heb een paar dagen op de mac doorgebracht waar ik me mail niet op gebruikt.
Vandaar dat ik wat later bent.

appiehappie

Registered User
Drinken moet je zelf regelen aan de bar., De prijzen zijn goed en niet zoals op een terras in Rotterdam.

Ik wist niet dat ze in Rotterdam überhaupt terassen hadden? Of dat ze die alleen gebruikten om mee te gooien....

We hebben d'r in ieder geval zin an!

Tony

Administrator
Medewerker
De lijst is weer aangevuld mensen. We hebben al een leuke groep bij elkaar zo.
Heb je een mail gestuurt maar sta je niet op de lijst stuur me dan even een PM. Mijn mail werkt op het moment niet helemaal mee.

Jozz

Registered User
Toon aangezien wij willen[moeten] betalen,graag jouw rekeningnummer etc. even Pm-en.
Bedankt en nou nog zo'n weertje yeahahahaha

Bovenaan