In deze thread kan je reageren op dit nieuws artikel: Fotowedstrijd opruimen vuurwerk: 135 mensen
F FPM Nieuwsbot Guest 21 januari 2009 #1 In deze thread kan je reageren op dit nieuws artikel: Fotowedstrijd opruimen vuurwerk: 135 mensen
V vuurwerkfreakz Nieuwe Member 21 januari 2009 #2 Winnende fotos : 1ste prijs Joop was om kwart over 12 al aan het vegen. Zo belangrijk vond hij het dat alles weer schoon en netjes was! Al om 00.15 uur was mijn vader bezig met opruimen, het kan niet snel genoeg opgeruimt zijn! Overige prijswinnaar Met een stofzuiger erbij, maak je de straat zeker vuurwerkvrij Overige prijswinnaar Samen met je petekind vuurwerk afsteken betekent natuurlijk ook de rommel opruimen Overige prijswinnaar We ruimen sowieso op, maar als er een Wii te winnen is, willen we daar wel een foto van opsturen! Nog een paar leuke fotos: Nog even een klikbare link, omdat die het in het nieuwsbericht niet doet: http://www.denboschschoon.nl/
Winnende fotos : 1ste prijs Joop was om kwart over 12 al aan het vegen. Zo belangrijk vond hij het dat alles weer schoon en netjes was! Al om 00.15 uur was mijn vader bezig met opruimen, het kan niet snel genoeg opgeruimt zijn! Overige prijswinnaar Met een stofzuiger erbij, maak je de straat zeker vuurwerkvrij Overige prijswinnaar Samen met je petekind vuurwerk afsteken betekent natuurlijk ook de rommel opruimen Overige prijswinnaar We ruimen sowieso op, maar als er een Wii te winnen is, willen we daar wel een foto van opsturen! Nog een paar leuke fotos: Nog even een klikbare link, omdat die het in het nieuwsbericht niet doet: http://www.denboschschoon.nl/
M Mattenfreak Registered User 22 januari 2009 #3 Leuk dit topic, ik heb de flyer van de actie in mijn auto liggen haha, maar woon helaas niet in Den Bosch, kon niet meedoen... :toung:
Leuk dit topic, ik heb de flyer van de actie in mijn auto liggen haha, maar woon helaas niet in Den Bosch, kon niet meedoen... :toung:
Poziloc FPM Hangouderen 22 januari 2009 #4 Eindelijk een een foto van de welbekende tekst: Niet in de hond houden Dit vind ik een goede actie! zouden meer gemeentes moeten doen!
Eindelijk een een foto van de welbekende tekst: Niet in de hond houden Dit vind ik een goede actie! zouden meer gemeentes moeten doen!