• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Foto's Vuren

Blue Lagoon

Registered User
Vanavond was er een vuurwerk show in Vuren ( gelderland)

Hier een kleine selectie van de foto's

vuren1.JPG

vuren2.JPG

vuren3.JPG

vuren4.JPG

vuren5.JPG

vuren6.JPG

en naar mijn mening de 2 mooiste:

vuren7.JPG

vuren8.JPG

Was echt een leuke avond :)

De crew van FPm was ook gedeeltelijk aanwezig en hebben natuurlijk gefilmd en foto's genomen .

De foto's staan nu online en het was even wennen,dit was voor mijn de eerste keer dat ik foto's ging maken en dat is heel wat anders dan het filmen wat ik altijd gedaan heb ....dus sommige foto's zijn niet mooi in het midden , wat te hoog en wat te laag maar ik ben behoorlijk tevreden.

Vuren_2005_5_.JPG

Vuren_2005_9_.JPG

Vuren_2005_20_.JPG

Vuren_2005_46_.JPG

Voor meer foto's ga je naar het album van Vuren 2005

Laatst bewerkt door een moderator:
Mattenfreak zei:
Mooie foto's en zo te zien was de show toch ook nog aardig mooi. ;)

De show was best leuk in elkaar gezet .
Wij misten alleen de Finale , we stonden 5 minuten na de laatste knallen nog met de camera's aan . Maar zoals ik al zei voor de rest zat het leuk in elkaar.

Om heel eerlijk te zijn vond ik het qua budget een beetje tegen vallen de show, maar was wel erg leuk om te zien zo vanaf mijn huisje.......... de koffie was heerlijk en als ik nou geweten had dat jullie er waren dat hadden jullie natuurlijk ook een bakkie gehad. Maar ja jullie hadden mijn nummer en hadden moeten weten dat ik in Vuren woonde hihi

groetjes Mb

mafiababe zei:
de koffie was heerlijk en als ik nou geweten had dat jullie er waren dat hadden jullie natuurlijk ook een bakkie gehad. Maar ja jullie hadden mijn nummer en hadden moeten weten dat ik in Vuren woonde hihi

groetjes Mb

en dat zeg je nu..... :+

Back
Bovenaan