30 december 2011 #1 S sureitsme Registered User Vorig jaar kon ik helaas maar 2 potten kopen. Dit jaar weer als vanouds een leuke collectie. Vuurwerk van mijn vriendin en zusje staan er ook bij.
Vorig jaar kon ik helaas maar 2 potten kopen. Dit jaar weer als vanouds een leuke collectie. Vuurwerk van mijn vriendin en zusje staan er ook bij.
30 december 2011 #2 Galaxis Registered User wow , heb je vuurwerk voor de hele buurt haha , dikke collectie ! have fun.
30 december 2011 #7 R RowdyO Banned sureitsme en voor de kleine man niet? mooie collectie jij gaat je ook niet vervelen
30 december 2011 #11 Q Quadriffis Registered User Vorig jaar 2 en nu 2 Honderd? hehe wat een berg, mooie uitgebreide collectie en van alles wat! Ga je veel plezier aan beleven.
Vorig jaar 2 en nu 2 Honderd? hehe wat een berg, mooie uitgebreide collectie en van alles wat! Ga je veel plezier aan beleven.
30 december 2011 #12 sprinkhaan Registered User En dan moet je wel met drieen aan de gang om het op te krijgen,toffe berg hoor.
31 december 2011 #14 S sureitsme Registered User Thnx voor de leuke reacties. Iedereen een hele leuke dag en nacht gewenst!