Final box

Tigers

Registered User
compaktvulcan1.JPG

iemand ervaring met zo'n blok?

kost 260,- is het dat geld waard?

ramon&marijke

Registered User
Een erg erg mooi stuk vuurwerk, hier begin je de avond echt goed mee. Als ik me niet vergis hebben de candles oplopende maten, te weten 20/30/40/50 en 75mm.

Of die 260,- waard is, hij duurt bijna 5min, normaal blok duurt een minuut en kost dan al snel 100-150 euro. Ik zou het het geld zeer zeker waard vinden, maar dit is ieder voorzich.

Sweet Laker

Registered User
Wel vreemd dat hij nu ruim 100 euro goedkoper is als tijdens de guldentijd. Misschien dat er een onprettig addertje onder het gras zit, of zijn deze blokken gewoon nog elk jaar makkelijk te krijgen?

Tony

Administrator
Medewerker
En hij komt niet bij Alpeco vandaan. Iedereen heeft zo zijn eigen inkoop en verkoop prijzen en de 1 wil meer verdienen dan de ander. Zeker als het handel is ga je ze niet duurder verkopen dan waar ze in de winkel voor zouden staan.

ramon&marijke

Registered User
Denk dat de fabrikant ook absoluut mee zal spelen in de prijs die je er voor zal moeten betalen, zijn namelijk meerdere producenten van dit stuk voorwerk zoals Weco en Tropical bijvoorbeeld.

copycat

Registered User
Weet iemand de maten en het gewicht van de 5min doos?
We gaan hem volgende week halen en willen graag de maten van dat doosje weten, of we hem wel kunnen vervoeren met een personen auto.
Op google vond ik niks alleen dat het een product van VULCAN

Tony

Administrator
Medewerker
Weet iemand de maten en het gewicht van de 5min doos?
We gaan hem volgende week halen en willen graag de maten van dat doosje weten, of we hem wel kunnen vervoeren met een personen auto.
Op google vond ik niks alleen dat het een product van VULCAN

Is niet te vervoeren met een personen auto..
De exacte maten weet ik niet maar hij is behoorlijk groot en hoog..

Ollie

Registered User
Aan de prijs te zien vermoed ik dat het om een jorge finale box gaat. Deze is dan wel goedkoop maar naar mijn mening niet het geld waard. veel tails en enkel crosette. Er is al eens een filmpje van rond gegaan op internet. misschien kun je hem nog ergens vinden!

Firework-boy

Registered User
Aan de prijs te zien vermoed ik dat het om een jorge finale box gaat. Deze is dan wel goedkoop maar naar mijn mening niet het geld waard. veel tails en enkel crosette. Er is al eens een filmpje van rond gegaan op internet. misschien kun je hem nog ergens vinden!

Via de site van vuurwerkcrew en dan het topic met de filmpjes van vuurwerkpunt. Dan zou JW334 meende ik ertussen moeten staan. Dat is het blok? dat Ollie bedoeld.

Gr, :smile1:

The_Gabber

Registered User
heey,ik heb een vraagje?
waar haal je deze weg en is het de moeite waar?

ik vind het wel een mooi cake voor 5 min

Laatst bewerkt door een moderator:

mickeyzegtboem

Registered User
antwoord:

1. alleen in het illegale circuit te krijgen, en hierbij wil ik ten overvloede maar weer eens aanmerken dat ook vragen naar handel niet is toegestaan.

2 bekijk het filmpje, dan weet je of je het het geld waard vind

Bovenaan