Fiestas Magdalena 2013

Mr_Mascleta

Registered User
Schitterend einde, maar de eerste 7 minuten zijn ronduit slaapverwekkend. Inicio van 5 min.? WTF

Dit gedeelte heeft niks te maken met de mascleta op zichzelf. Kjjk maar naar de voorgaande jaren waarbij dit een soort van traditie is. Ben niet geinformeerd wat dit stuk nu is............een soort overwinningsfase¿

Tony

Administrator
Medewerker
Dit gedeelte heeft niks te maken met de mascleta op zichzelf. Kjjk maar naar de voorgaande jaren waarbij dit een soort van traditie is. Ben niet geinformeerd wat dit stuk nu is............een soort overwinningsfase¿

Ik denk ook dat dit er inderdaad bij hoort als je gewonnen hebt en dus het jaar erna de 1ste weg mag schieten.

smilli

FPM Filmer
Ik vind de overgangen bij Turis minder en dan met name de desarrollo op de terremoto en daarna weer tussen de terremoto en de bombardeo.
Behalve dat vond ik de inicico erg leuk, terremoto was pittig en die bombardeo met de rubrica vond ik erg leuk!

sprinkhaan

Registered User
Was inderdaad een een hele lekkere mascleta vandaag en alles sloot mooi op elkaar aan, kijk iedere dag samen met een collega op de pc op het werk.

Het leuke is dat de mensen die in het magazijn komen vaak ook even mee komen gluren.

Laatst bewerkt:
Bovenaan