Fiestas de la Magdalena 2012

mpiwowski

Registered User
Official program:

- 10 march: Mascletà de inicio:CARLOS CABALLER / Castillo PAU Gumbau: PIROTECNIA GIRONINA

- 11 march: Mascletà ermitorio: PIROTECNIA TURÍS

- 12 march: Mascletà: PIROTECNIA PEÑARROJA

- 13 march: Mascletà: HNOS. FERRÁNDEZ

- 14 march: Mascletà: PIROTECNIA PORTUGUÉS / Nít de Foc (PAU GUMBAU): PORTUGUÉS / Nit de Foc (Rafalafena) PIROTECNIA PEÑARROJA / Nit de Foc Rosa María Molás: HNOS. FERRÁNDEZ

- 15 march: Mascletà: PIROTECNIA CABALLER S.A / Castillo PAU GUMBAU: PIROTECNIA VULCANO

- 16 march: Mascletà: PIROTECNIA TURÍS / Castillo PAU GUMBAU: PIROTECNIA CABALLER

- 17 march: Mascletà: PIROTECNIA GIRONINA / Mascletà Multicolor del Grau: DRAGON / Castillo PAU GUMBAU: CARLOS CABALLER.

- 18 march: Mascletà: DRAGON

source: http://www.castello.es/noticias.php?cod=5265&sec=501

smilli

FPM Filmer
Thanks for the line-up!

Weet iemand waarom de data dit jaar tegelijk met Fallas zijn? Drukke tijd voor de schieters zeg.

Tony

Administrator
Medewerker
Thanks for the line-up!

Weet iemand waarom de data dit jaar tegelijk met Fallas zijn? Drukke tijd voor de schieters zeg.

Omdat de fiesta de la magdalena nooit op dezelfde datum valt. Daarom ben ik vorig jaar naar Castellon geweest (waren heel veel mensen vergeten met betrekking tot de FPM 2011 quiz) omdat het een week na Fallas begon. En voordat we weer zo een mooie verlenging hebben van het knalgeweld zijn we al weer een paar jaar verder.

Waarom dit precies zo is weet ik niet maar het zal net als met Pasen wel ergens mee te maken hebben. En ze houden daarbij geen rekening met de schieters.

shinji

Moderator
Medewerker
Denk zomaar dat ik hier wel een paar keer te vinden ben dit jaar. De 15e als Vulcano schiet zowiezo, maar als Vicente in Valencia op de 17e schiet lijkt me Pyrofantasia toch ook wel een goed alternatief. Naja, we zien wel tegen die tijd.

Tony

Administrator
Medewerker
Denk zomaar dat ik hier wel een paar keer te vinden ben dit jaar. De 15e als Vulcano schiet zowiezo, maar als Vicente in Valencia op de 17e schiet lijkt me Pyrofantasia toch ook wel een goed alternatief. Naja, we zien wel tegen die tijd.

Vicente schiet normaal gezien de avondshow op de 18de en de mascleta op de 19de.

Moontan

Moderator
Medewerker
Geüpload door FestesValencianes op 10 mrt 2012
Fiestas de la Magdalena 2012. Mascleta inaugural del 10 de marzo. Pirotecnia Pirofantasía Carlos Caballer.

Dreek

Registered User
Official program:Nít de Foc (PAU GUMBAU): PORTUGUÉS / Nit de Foc (Rafalafena) PIROTECNIA PEÑARROJA / Nit de Foc Rosa María Molás: HNOS. FERRÁNDEZ

Is dit de locatie waar de avondshows altijd geschoten worden?

De andere 2 locaties heb ik gevonden, maar op Pau Gumbau vindt Google maps niks.

Denk dat we de 14e mooi even die kant op gaan, altijd leuk Castellon.

Drillz

Registered User
Is dit de locatie waar de avondshows altijd geschoten worden?

De andere 2 locaties heb ik gevonden, maar op Pau Gumbau vindt Google maps niks.

Denk dat we de 14e mooi even die kant op gaan, altijd leuk Castellon.

Ja klopt helemaal Dreek.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Beetje vaagh aangegeven aldaar, maar is "daar waar er buizen staan" niet een goede aanduiding.
U heeft ongewijfeld tijd zat om te informeren op de terrassen van Castellon onder het genot van enkele bruinen.

22:30 Segunda jornada del XVIII FESTIVAL DE PIROTECNIA “CIUTAT
DE CASTELLÓ”. NIT DE FOC. Partiendo de la Plaza Cardona
Vives, se disparará el primer castillo a las 23:00 horas a cargo
de PIROTECNIA PORTUGUÉS de Villmarchante en el Recinto
de Fuegos del Pau Gumbau-Caminàs, el segundo castillo a
cargo de PIROTECNIA PEÑARROJA de Vall d’Uxó en el Parque
Rafalafena (Pintor Carbó-Avda. Lledó), y un tercer castillo a
cargo de FUEGOS ARTIFICIALES HERMANOS FERRÁNDEZ
de Beniel en Sta. Mª Rosa Molas (recinto “mascletaes”).
Patrocina: FCCSA-FOBESA

Tony

Administrator
Medewerker
Volgens mij is dit naast de kermis!!! De 3rde show is verder naar links in het park en de 4de weer een stukkie verder.

De kermis is bij meson de vino aan de overkant.

Moontan

Moderator
Medewerker
Magdalena de Castellón 2012 - Pirotecnia Gironina
by Jesus Pardo
Castillo de fuegos artificiales realizado por Pirotecnia Gironina para abrir el XVIII Festival de Pirotecnia " Ciutat de Castelló " 2012 en la Fira i Festes de la Magdalena.

[video=vimeo;38442534]http://vimeo.com/38442534[/video]

Moontan

Moderator
Medewerker
Fira i Festes de la Magdalena - Castellon de la Plana 2012
PIROTECNIA CABALLER de Liria.
Geüpload door abuela68 op 19 mrt 2012

smilli

FPM Filmer
Mooi festival is dit ook zeg, volgend jaar is proberen of er nog wat dagen Castellon achter Fallas geplakt kunnen worden. Alleen voor de enorme mascletas is het een eindje reizen al extra waard.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Dit jaar naar Castellon geweest de 14de.
1 goede mascleta (Portugues), alleen moet je zo veraf staan dat je de druk niet voelt, dus da's een beetje jammer.

Verder 3 avondshows waarvan de eerste 2 in de mist verdwenen.
De 1e van Portugues was wel goed van wat je kon zien en horen.
Penaroja was niet best (zelfs zonder mist denk ik), en Ferrandez had wel een leuk pijlenrek staan met een stukske finale, maar als show komt dit nog niet in de buurt van een goede straatmascleta.

Mr_Mascleta

Registered User
Mascletà Fiestas de la Magdalena Castellón Día 18 de Marzo de 2012
Hermanos Ferrández

Wat een heerlijke beelden met name op 2.15min prachtig te horen "pregunta y respuesta" waarbij het ene effect op het andere reageert in de zeer elegante uitgevoerde Inicio!
Die Subida is prachtig om te zien ook.

Bovenaan