• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

[Feuerwerk.Net]PIRICO Fireworks Meeting 2009 in Riccione / Italy

Wat een heerlijke show zeg...

Ook enorm goede kwaliteit shells, mooie volle vormen en effecten die lang blijven hangen.
Erg hoge kwaliteit! Ook mooi dat de opbouw redelijk subtiel is, je kunt nog heel duidelijk alle effecten zien, zonder dat het chaotisch wordt. Ook mooie 'compositie' van hoge en lage (mines) effecten.
Clean and nice als je 't mij vraagt!!

Thanks for sharing :bigsmile:

had hem al gezien op FN blijft een hele mooie show weer perfect op tape gezet/ afgewerkt door Markus. Ben benieuwd of iemand al foto's gezien heeft van Christoph van deze show?

Grtz patrick

waarom doen ze altijd bij de shows als laatste 3 salutes, dat vraag ik me al heel lang af

Is vaak ook aan het begin van de show's zeker in spanje e.d.

Deze salute's heten aankondiging en afkondiging's salute's.

Dus het gaat beginnen en het is afgelopen hahaha.

Back
Bovenaan