Fermata 100A

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Funke - Fermata 100A.png

Meer info over de Fermata 100-A:
Importeur:
Funke
Collectie:
Artikelnummer:
FC30-100-15
Netto kruitgewicht: 2425 gr.
Aantal schoten: 100
Kaliber: 30mm
Tijdsduur: 34 sec.
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
1/1
Effect beschrijving:

Cakebox assortment with 5-shot salvos of dahlias and gold effects with titanium bursts, finalizing in 10-shot salvos of strobe-Dahlia combinations and titanium salutes.

The big version of the Fermata-Cakes. Because of the salvos many single effects are quite impressive, although some of them could still be imrproved.

Batch 2018:

Batch 2021:

Batch 2024:

Laatst bewerkt door een moderator:

Z@P

Registered User
Vind dit echt een hele mooi, alleen die “salutes” mogen er uit. De sier burst gaat harder. Dat is nu gewoon goedkope opvulling.

flutsjah

Bronzen Member

Dit was voor mij wel de verrassing van de avond. Destijds (2 jaar geleden) deze gekregen in plaats van de snowblind waar ik nog steeds wel een beetje van baal want ik zie die echt nergens meer terug. Maar goed, deze ging er echt heel lekker op, was de versie waarbij 4 repen al aan elkaar verbonden waren en je zelf nog eentje moest doorverbinden. Ging echt hard, wel snel voorbij door de salvo's maar ik vond het een topper. Erg goede combinaties in de effecten.

Frank1971

Member
Nieuwe batch 2024 eindelijk!

Na een lange tijd, een nieuwe partij Fermata 100A. Deze keer uit een nieuwe fabriek. Helaas breken nogal wat van de taila af of breken stukken af omdat de fabriek er nog niet in is geslaagd om de technologie op een stabiele manier in productie te implementeren, maar het is nog steeds beter dan in de oude fabriek. De groene dahliasterren branden ook iets te kort, maar we hebben dit al kunnen verbeteren voor de volgende artikelen. Anders denk ik dat het artikel redelijk goed is geworden. Deze keer was het bijvoorbeeld mogelijk om voor het eerst tremolant/glittersterren te gebruiken, in plaats van gouden glinsterende wilgen, en de groeten bleken beter dan voorheen.

Bovenaan