Feestweek San Sebastian (blog)

Moontan

Moderator
Medewerker
Wat is San Sebastian een geweldige stad. Gisteren werd met een enorme knal in de haven het startschot gegeven van de feestweek. Overal bandjes en feest. Alsof we het wisten. Het schijnt heel bekend te zijn en ‘s morgens stond er een rij van zo’n 40 campers die de camping op wilden. Maar de camping zit hartstikke vol. We hebben dus echt geluk gehad.
Elke avond is er een vuurwerkshow. Marialust en dan tien keer zo lang en tien keer zo mooi en hard. Het feesten gaat de hele nacht door. Jong en oud gaat niet naar bed. Ik vond het om half zeven wel genoeg. De concerten gaan tot twee uur ‘s nachts door. Echt onvoorstelbaar. Ook zie je bepaalde tradities. Mannen met een stierenkop op de rug waar vuur uit spuwt rennen door de straten. Met name als vermaak voor de kinderen. Het schijnt dat het in andere steden met echte stieren gebeurd. Nu aan het relaxen/wakker worden.

http://ronaldenlia.wordpress.com/2011/08/14/feestweek-san-sebastian/

smilli

FPM Filmer
Ben daar nu en kan niet anders zeggen dan dat ik het er helemaal mee eens ben, nog een tip voor mensen die hier ooit nog komen: ga naar Bar Aralar, zo'n beetje de beste tapas bar die ik ooit heb bezocht:hehe!:

Bovenaan