Fallas google maps

mickeyzegtboem

Registered User
vrienden van het kruit,

ik ben bezig om in google maps een map te maken van valencia waarop alle bijzondere dingen tijdens fallas te vinden zijn.
ik heb nu al een aantal dingen op de map staan, maar ik wil proberen een zo compleet mogelijk overzicht te krijgen uit de ervaringen van andere fallas-cracks.

heb je dus iets wat er nog op de map mist, post het even (met adres en evt. datum), dan zet ik het erbij zodat we een zo compleet mogelijk overzicht krijgen van wat er allemaal te beleven is.

de link is: fallas map

tot nu toe staan er op:

shows (blauw):
*avondshow
*mascleta plein
*Freaks afsteek plek (palau de musica)

vuurwerkwinkels(rood):
*pyroshopping calle cadiz
*Pyroshopping Calle Jesús (thanx to yves)
*pirocoet
*petardos valencia (marti fireworks????)
*el fallero puerto rico
*el fallero carrer de sueca
*Garuda Calle de Molina de palau 13 (thanx to yves)
*Garuda Calle de Bernat Descoll 39 (thanx to yves)

bezienswaardigheden(geel):
*calle sueca
*nou campanar
*bloemen offrenda
*Nuevo Centro, ninot tentoonstelling.
*museo fallero, museum over de historie van fallas (nieuw)

straatmascleta's/straatshows(groen):
*diverse middag/avond mascleta's carrer dels centelles
*falla 99
*straatmascleta calle zapadores (nieuw)
*Homenaje Fallero + Mascleta 15-3 12:00(nieuw)
*Homenaje M. Serrano + knalshowtje 18-3 12:00(nieuw)
deze heb ik midden in de straat gezet, omdat de exacte locatie me niet bekend is.
wie weet er meer?????

Homenaje M.Thous + knalshowtje 18-3 11:00 (nieuw)
*Homenaje P. San Jose+ knalshowtje 19-03 11:00(nieuw)
*Calbagata (optocht met oa vuurduivels en aansluitend showtje) 19-03 19:00

hotels/slaapplaatsen(bedjes):
*ibis/novotel/gran valencia

restaurants/bar
*the black sheep (nieuw)
*diverse broodjeszaken (100 broodjes, pans&co) (nieuw)

map shows/mascleta's 15-03(6 evenementen):
http://maps.google.nl/maps/ms?ie=UT...d=118386884120773598765.000462c0fed626c2753b5
map shows/mascleta's 16-03 (76 evenementen):
http://maps.google.nl/maps/ms?ie=UT...386884120773598765.000462d4575d61bff340b&z=12

... = 06:00 - 11:59
rood = 12:00 - 17:59
blauw = 18:00 - 23:59
groen= 24:00 - 05:59

dus mensen, kom maar op met je tips, zodat we samen een supercomplete map kunnen maken waar we allemaal van kunnen profiteren!
:nuts:

Laatst bewerkt:

Yvez

Registered User
Re: fallas google maps

Die heb ik vorig jaar al gemaakt. Misschien staat ie nog op de fpm server. Dan kan je die van mij beter aanvullen.

Tony

Administrator
Medewerker

vrienden van het kruit,

ik ben bezig om in google maps een map te maken van valencia waarop alle bijzondere dingen tijdens fallas te vinden zijn.
ik heb nu al een aantal dingen op de map staan, maar ik wil proberen een zo compleet mogelijk overzicht te krijgen uit de ervaringen van andere fallas-cracks.

heb je dus iets wat er nog op de map mist, post het even (met adres en evt. datum), dan zet ik het erbij zodat we een zo compleet mogelijk overzicht krijgen van wat er allemaal te beleven is.

de link is: fallas map

tot nu toe staan er op:

shows (blauw):
*avondshow
*mascleta plein

vuurwerkwinkels(rood):
*pyroshopping calle cadiz
*pirocoet
*petardos valencia
*el fallero puerto rico
*el fallero carrer de sueca

bezienswaardigheden(geel):
*calle sueca
*nou campanar

straatmascleta's(groen):
*diverse middag/avond mascleta's carrer dels centelles

hotels/slaapplaatsen(bedjes):
*ibis/novotel/gran valencia

dus mensen, kom maar op met je tips, zodat we samen een supercomplete map kunnen maken waar we allemaal van kunnen profiteren!
:nuts:

Die heb ik vorig jaar al gemaakt. Misschien staat ie nog op de fpm server. Dan kan je die van mij beter aanvullen.

Toppie Mickey ik zal eens in me grijze massa duiken en als ik wat tegen komt zet ik het wel neer.

@Yvez,
Ik kan het niet vinden!!

mickeyzegtboem

Registered User

:embarrest: sorry als ik je kopieer hiermee, maar ik zat dit voor mijzelf te maken en ik dacht daar kan ik anderen ook een plezier mee doen, maar ik had zo jouw eerdere draadje niet gezien. waarvoor mijn excuses....

Ik ga hem toch wel wat verder uitbouwen, en ik zal jouw maps er ook in verwerken (behalve degene met de poppen), maar ik probeer elke groep een eigen kleur/symbool te geven, zodat er een compleet plaatje van de stad uit komt rollen....

als ik updates heb gemaakt zal ik dat dan in de beginpost editten....

Yvez

Registered User

Gewoon lekker die van mij gebruiken maar let wel op dat je er niet teveel in 1 map zet want dan vind met name googlemaps het niet leuk meer.

scania

Registered User

He Mickeyzegtboem .

Bij deze alvast bedankt voor de tyd en moeite die je erin steekt,als hij klaar is zal ik er zeker gebruik van maken!!

USRRobiwan

Registered User

Bedankt voor de bijdrage Micky. Erg handig!

Zou iemand ook de plek van de Falla99 kunnen plaatsen en die andere dingen zoals de klassieke mascleta of andere straat mascletas even andere avond locaties.

Alvast bedant!

En de tomtom link zou handig zijn (kan het niet vinden met de search) dus als iemand die kan linken hiervandaan...

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker

Bedankt voor de bijdrage Micky. Erg handig!

Zou iemand ook de plek van de Falla99 kunnen plaatsen en die andere dingen zoals de klassieke mascleta of andere straat mascletas even andere avond locaties.

Alvast bedant!

Hebben jullie geen TOMTOM systeem ?
Wij hebben namelijk ook ergens een file online staan die gebruikt kan worden op PDA's en dergelijke.

Ps. Mascleta Falla99 word geschoten in de straat Fernando el Catalico op de kruising met Erudito Orelana. Ik moet even kijken of ik dit correct geschreven hebt. Zoek in ieder geval naar Metro station Angel Guimera en je zit er dichtbij..Er boven is de straat die ik bedoel.

De mascleta Antiek word niet meer met Fallas geschoten IVM de weers omstandigheden die kunnen plaats vinden in die weken.

mickeyzegtboem

Registered User

ik heb falla 99 toegevoegd, zou iemand kunnen checken of hij op de juiste plaats staat?

edit:

staat nu op de juiste plek!

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
ik ben hier maar weer eens aan het updaten geslagen, nieuwe dingen staan vet in de startpost.

mocht iemand nog iets hebben voor op de map, kom maar op, ik plemp het er gelijk bij!!!!:bigsmile:

MC_MH

Registered User
Heb je de rivier bedding er ook in gezet. Want die staat er niet bij. Daar steken als ik het goed heb gelezen ook veel freaks af

Jordi

Registered User
De rivierbedding zie je duidelijk door Valencia lopen.

Palau de Musica, ligt in de bedding, is ook aangegeven in de map zie ik, daar komen veel freaks samen.

mickeyzegtboem

Registered User
Aangezien ik afgelopen jaar een leuk blad heb meegenomen uit valencia, waar toevallig ook een heleboel mascleta's e.d. met tijd en datum instaan, ben ik deze ook maar per dag in een map aan het zetten.

Let wel op dat dit uit 2008 is, en dat er dus geen zekerheid is of dit in 2009 weer op dezelfde dag/tijd plaatsvind of zowiezo of dit plaatsvind.
Het is wel een erg makkelijk hulpmiddel om even te checken of er toevallig iets hangt/staat in deze straten....

De map van de 15e is klaar, die is hier: http://maps.google.nl/maps/ms?ie=UT...d=118386884120773598765.000462c0fed626c2753b5
te vinden.

De rest is nog in de maak en worden ook aan de startpost toegevoegd!

Bovenaan