Fallas de Valencia 2012 Trailer!

DanielFPM

Registered User
Hier van onze kant alvast een trailer! Als wij alle beelden hebben bewerkt zullen wij een dvd uitbrengen en zullen deze aan belangstellende, tegen vergoeding van de verzendkosten gratis weggeven!

(Dit word onze eerste DVD Tips/Commentaar altijd welkom!)

[video=vimeo;39233812]https://vimeo.com/39233812[/video]

DioR

Registered User
Ik denk dat je er goed aan doet om de dvd tegen vergoeding verzendkosten te verspreiden. Ik bedoel hier namelijk mee dat veel mensen wel weten dat FPM ook een dvd uitbrengt, die ongekende een kwaliteitsstandaard heeft, plus worden films ook van zeer unieke perspectieven gefilmd.
Desalniettemin je hem tegen verzendkosten aanbied, ben ik echter wel nieuwsgierig naar jouw dvd.
Staan er op de dvd ook beelden van zelf stoken, of is het voornamelijk mascleta/castillo?

smilli

FPM Filmer
Er zullen ook genoeg beelden van ons stoken tussen komen te staan, we heben flink wat beeldmateriaal verzameld dus dat komt wel goed:smiling:

DanielFPM

Registered User
Ik denk dat je er goed aan doet om de dvd tegen vergoeding verzendkosten te verspreiden. Ik bedoel hier namelijk mee dat veel mensen wel weten dat FPM ook een dvd uitbrengt, die ongekende een kwaliteitsstandaard heeft, plus worden films ook van zeer unieke perspectieven gefilmd.
Desalniettemin je hem tegen verzendkosten aanbied, ben ik echter wel nieuwsgierig naar jouw dvd.
Staan er op de dvd ook beelden van zelf stoken, of is het voornamelijk mascleta/castillo?

Indd over gedacht tegen betaling, maar omdat onze dvd zoals je al zegt natuurlijk kwa kwaliteit niet hetzelfde zal zijn als die van FPM hebben wij besloten deze tegen vergoeding van verzendkosten te verspreiden :). Zeker zoals smilli hier boven al zegt zullen er ook beelden van stoken in worden verwerkt!

Zodra de dvd er is zullen wij een topic aanmaken!

Bovenaan