Fallas 2013

Red Eagle

Registered User
Fallas 2013 is achter de rug.
Echter de vliegtickets voor 2014 kunnen alweer geboekt worden.
Transavia heeft alweer mooie aanbiedingen richting Valencia.
Vraag is dus of er al mensen druk aan het zoeken zijn of misschien al iets gevonden hebben voor een redelijke prijs.
Omdat het zo vroeg is wou ik er nog geen nieuw topic voor openen maar vroeg me wel af of er al mensen mee bezig waren of al iets hadden gevonden.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Fallas 2013 is achter de rug.
Echter de vliegtickets voor 2014 kunnen alweer geboekt worden.
Transavia heeft alweer mooie aanbiedingen richting Valencia.
Vraag is dus of er al mensen druk aan het zoeken zijn of misschien al iets gevonden hebben voor een redelijke prijs.
Omdat het zo vroeg is wou ik er nog geen nieuw topic voor openen maar vroeg me wel af of er al mensen mee bezig waren of al iets hadden gevonden.

http://www.transavia.com/hv/main/nav/processflightqry

Is Fallas 2014 op de gewone datum dan?

Red Eagle

Registered User
Geen idee was gewoon naar de prijzen aan het kijken en die liggen zo rond de 75 tot 95 voor de heen vlucht en hetzelfde bedrag voor de terug weg.
Als iemand anders het goedkoper heeft gevonden hoor ik het graag.
Probleem is dat de prijzen soms per minuut veranderen dus blijft koffiedik kijken maar toch.
Bovendien boeken de meeste ruim dus die overlappen die datum met gemak.
Een paar dagen eerder en een paar dagen later weg en je bent verzekerd van de shows toch ?

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Geen idee was gewoon naar de prijzen aan het kijken en die liggen zo rond de 75 tot 95 voor de heen vlucht en hetzelfde bedrag voor de terug weg.
Als iemand anders het goedkoper heeft gevonden hoor ik het graag.
Probleem is dat de prijzen soms per minuut veranderen dus blijft koffiedik kijken maar toch.
Bovendien boeken de meeste ruim dus die overlappen die datum met gemak.
Een paar dagen eerder en een paar dagen later weg en je bent verzekerd van de shows toch ?

Was het maar zo makkelijk. Als ze nou beslissen om het de 3rde Maandag van Maart te eindigen of misschien wel de 2de?
Dan zit je er mooi naast. Zou jij het risico nemen met een vlucht en hotel wat zo een 700 euro kost?

:hehe!:

GMP82

Zilveren Member
Goed dat ik dit lees, want ik wilde me voor het eerst gaan orienteren om die kant op te gaan...

Enig idee wanneer we hier meer duidelijkheid over mogen/kunnen verwachten? Wat is de reden dat ze de 18e als vaste datum mogelijk los gaan laten? Het was toch gekoppeld aan een of andere heilige? Of ben ik nu in de war?

Koetje

Registered User
Kortom, even rustig wachten allemaal tot de definitieve data bekend zijn. Ik vind die tickets op dit moment best duur nog trouwens, er komen zeker nog momenten dit jaar dat je voor minder een ticket kunt scoren.

chromeeh

Registered User
Net even met een aantal van onze hoteliers contact gehad, ze melden me dat hun geen wijziging bekend is qua data voor 2014?
Let wel, deze informatie is natuurlijk niet bindend... (!)

GMP82

Zilveren Member
Het is de 19e, de "dia de san jose".
De belangen zijn puur economisch, eind 2012 is dit redelijk uitgebreid op het forum besproken, en er is ook nog redelijk wat van terug te vinden.

Edit: topic even opgezocht, is hier te vinden: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/fallas-de-valencia-algemeen/38147-belangrijk-lezen.html

Ik heb die discussie destijds zijdelings gevolgd, alleen had ten onrechte aangenomen dat het helemaal van de baan was... maar dat gold dus vooralsnog in principe alleen voor 2013.

Bovenaan