F16`s Consumenteshow met singleshots!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
De laatste paar jaar schiet ik altijd een showtje met oud en nieuw dus ook dit jaar weer.
Ik heb geprobeerd om met mijn budget de mooiste producten te gebruiken en dat is prima gelukt vindt ik zelf.

Naar mijn mening was het dan ook een lekker showtje, en de buurt vond dat gelukkig ook. Helaas ging de finale niet helemaal goed, op de film zie je eerst de hoogmoed, singleshots, calderafontijnen en de secret salutes. Dit had dus precies andersom gemoeten, waarschijnlijk door tijdgebrek verkeerd aan gesloten of ik heb het verkeerd weggedrukt.

Dit is de schietlijst:

1x Traca 20meter
2x Falcon
2x Spiderking
2x Crossing crossete
2x Lynx I
2x Super blinking willows
2x Asgaard E
2x Fenix
2x Killer instinct
2x Paradise
2x Tequila
2x Asgaard G
2x May day
12x messier + Hypnotised
6x Caldera
4x Secret salute + 2x King of crackling
2x Secret salute salvo
19x Single shots (The moment) + 5x Fuego
8x Hoogmoed

Hopelijk genieten jullie ervan, reacties zijn van harte welkom.:smiling:

Laatst bewerkt:

Firecrack-R

Registered User
Altijd balen als iets niet helemaal gaat volgens plan, je kan het immers maar 1 x doen. En een herkansing kan je pas over een jaar doen.. Maar ik vind het alsnog een erg mooi showtje, goede opbouw en mooie producten gebruikt. Rust momentjes zitten er ook in met de crossettes en falling leaves, iets wat ik persoonlijk graag zie.

Gr.

paulus01

Registered User
Absoluut top showtje dit. Zal me wel een kist zijn geweest die je gebruikt hebt!

Erg mooi, goede opbouw en top timing wat mij betreft.
Kan ik nog veel van leren ;)

piet03

Registered User
Mooi gedaan mooie producten, fish effecten falling leaves, lekker rammen met hoogmoedjes mooie crackling fonteinen :happy:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Thanks voor alle mooie reacties dat doet me goed! nog meer reacties zijn natuurlijk erg welkom.

Absoluut top showtje dit. Zal me wel een kist zijn geweest die je gebruikt hebt!

Erg mooi, goede opbouw en top timing wat mij betreft.
Kan ik nog veel van leren ;)

Ik gebruik de RF32 en heb 2 kingdom 10Cue Stepper kastjes.

Mooi mooi mooi !! Waar haal je die fijne crackling fonteinen trouwens vandaan ?

Die fontein is te koop bij Original in Olen. http://www.freakpyromaniacs.com/products/id/4897/Caldera.html

Bovenaan