Explosie Del Vicario

tronetti

Registered User
Gelukkig zijn er geen doden te betreuren!
Op het moment van de explosie waren er maar 2 mensen aanwezig. Beide gewonden waren al op de vlucht, toen de explosie plaatsvond.
De beide gewonden 45, en 36 jaar oud worden behandeld in het ziekenhuis. De 45 jarige zou alleen licht gewond zijn.
Hij zou in het ziekenhuis in San Severo liggen.

De 36 jarige zou zwaar gewond zijn, brandwonden en botbreuken, en wordt behandeld in Brindisi in het brandwondencentrum.

Een van hun zou de broer van Giacomo (eigenaar) zijn.

El saluti

Registered User
Op het moment van de explosie waren er maar 2 mensen aanwezig. Beide gewonden waren al op de vlucht, toen de explosie plaatsvond.
De beide gewonden 45, en 36 jaar oud worden behandeld in het ziekenhuis. De 45 jarige zou alleen licht gewond zijn.

De 36 jarige zou zwaar gewond zijn, brandwonden en botbreuken, en wordt behandeld in Brindisi in het brandwondencentrum.

Een van hun zou de broer van Giacomo (eigenaar) zijn.

Wat een triest nieuws weer! Sterkte aan iedereen daar.

Wat ik er van begrijp is dat het om de kruiterij gaat. Deze zit niet op het terrein bij de fabriek waar men een bezoekje brengt.en onze heilige bommetjes in elkaar draaid.
Pin me hier niet op vast. Google translate is een raar ding soms. Als ik de filmpjes bekijk zie ik een andere poort dan waar menig Hollander op bezoek was.
Tis even afwachten wat de gevolgen hier van zijn voor aankomend feest.
Feit is wel dat dit gewoon super triest is! Zijn leuke gasten die toch echt wel goed op weg zijn naar de top!!

Forza Cosimo!!

El saluti

Registered User
Het betreft idd de kruiterij.

Op Maps ongeveer een kilometer schuin omhoog naar rechts ten opzichte van de fabriek.

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer

Een van hun zou de broer van Giacomo (eigenaar) zijn ]

Cosimo del Vicario(zoon van) en Paolo de Deo(vaste werknemer)

Ik hoor een hoop verhalen rond gaan over de ernst maar die zijn niet bevestigd.
Over wat er precies misging is het ook speculeren, in ieder geval weer een zwarte dag voor de Italiaanse pyrotechniek...

tronetti

Registered User
Nadat de situatie rond de 36-jarige Cosimo naar omstandigheden redelijk stabiel was, is hij maandag jl. alsnog aan zijn verwondingen overleden.
Ik wens de nabestaanden alle sterkte toe bij dit weer zware verlies!

Zag dat het hier nog niet vermeld was. Bij deze.

hardcore0438

Registered User
Vreselijk inderdaad. Overleden op de 2e processiedag in het dorp. Programma is hierna volledig stilgelegd. Cosimo werd kunstmatig in leven gehouden en was voor 90- 95 % verbrand heb ik me laten vertellen.

tronetti

Registered User
Een mooi gebaar;

Eerbetoon door Rione via Mazzini, en Pirotecnica San Pio aan Cosimo Del Vicario.

door:Associazione Culturale Tradizione di Fuoco

Altijd indrukwekkend hoe ze daar hun eer en medeleven tonen aan de overledene, en nabestaanden.

Forza alla famiglia Del Vicario.

Bovenaan