Euro-pyrotechnie

nismo

Registered User
Site is verandert maar zijn prijzen nog steeds niet, er is toch geen mens die bij hem shells besteld, en de 3 en 4 inch blokken heeft hij er ook nog steeds op staan.

ddr

Registered User
ben hier vorig jaar ook geweest ,ik moest wel papieren meenemen alleen ze hebben er niet naar gevraagd !!

Maassluiserz

Registered User
Oh okeee dus er is een kans dat je het kan halen zonder kvk ?? dan ga ik binnekort daar maar ff langs want ze hebbe leuke dingen.

heb ze net een mailtje gestuurd met me bestelling dus ik hoor het wel als ik meer weet laat ik het hier ook wel weten :D

Laatst bewerkt:

soepkip

Registered User
Ben er twee jaar terug geweest, het is gewoon een soort familiebedrijfje, vader en zoon met een garage/bunker/iets met leuke spullen. Je hebt echt geen kvk nodig om hier te bestellen!
Je spreekt gewoon ergens in de buurt af, rijdt naar de 'bunker' haalt je spullen op, betaald, en weer weg... (richting NL)

Ik heb toen ook een doos van 6 shells 4" gekocht, gratis 3 mortieren erbij gekregen, omdat ze overgingen op nieuw materiaal.
Helaas zijn de prijzen sinds 2006 erg hoor (daarvoor ook niet bepaald de goedkoopste!) en waren de shells alleen peony effecten!
Verder wel leuke shells, goede lift, leuke knal! Maar redelijk saai effect, wel mooi groot.

Ik heb het idee dat hun 4" shells nog steeds dezelfde zijn, dus mocht je bestellen vraag dan naar het effect!

Laatst bewerkt door een moderator:

boutman

Registered User
ik ben zeer recent geweest, als iemand meer informatie wil kan hij mij een pm sturen, ik post niet hier hoe het is gegaan want ik wil geen slapende honden wakker maken

Bovenaan