Euro-pyrotechnie

plution

Registered User
Als je de site ziet, zou je zeggen dat hun aanbod toch erg interresant is.

Als je de catalogus moet geloven verkopen ze daar nog:

- Mortieren:) tot 6":D
- 100.000 klappers
- Rookstaven
- Corsair weco strijkers, naar mijn mening toch een van de beste strijkers allertijden (mijn ervaring is, dat ze met de knal erg dicht tegen een nitraat aanzitten)

THE SHARE-MAN

Registered User
ja je moet bestellen en kvk nodig hebben dan kun je er kopen ze hebben nog de jcwt maar wel tegen belachelijke priojzen en dat geld voor hun hele assortiment

als je besteld bellen ze je op voor afspraak van plaats en dag:w

shooterbomb

Registered User
Grote blokken

Ik weet wel dat ze de 9x 4" en de 16x 3" van Bondridge verkopen tegen €185 per stuk... En hun adres dat staat gewoon op hun site denk ik.

shooterbomb

hellpyro-freak

Registered User
dit is hun adres:

EURO-PYROTECHNIE
Haanstraat 104
1180 Brussel
+32 (474) 46 62 19 (na 16u30)

Mechelseweg 15
1880 Kapelle o/d Bos
+32 (474) 46 62 19 (na 16u30)
Fax +32 (15) 71 36 67

Hellpyro

BMW-freaky

Registered User
Mokum-pyro zei:
en hun verkopen nog wel? daar er een verbod op de verkoop van kvk vuurwerk is gelegd?
Naar mijn weten geld dit verbod alleen voor Alpeco, aangezien zij hun vergunning(en) nog niet op orde hebben.

Tony

Administrator
Medewerker
BMW-freaky zei:
Naar mijn weten geld dit verbod alleen voor Alpeco, aangezien zij hun vergunning(en) nog niet op orde hebben.

Ik zou het geen verbod willen noemen. Het zijn formaliteiten waar Alpeco nu achteraan loopt. Laten we ervan uit gaan dat het binnekort opgelost is. De winkel die jullie noemen verkopen trouwens ook spullen van Alpeco..

astronaut-pira

Registered User
ja dit topic liep ik al te zoeken, ben van plan volgend jaar wat dingetjes te bestellen maar vond het nog al vaag allemaal op die site maar ja nu weet ik er wat meer over en ik heb kvk me pa dan dus kan ik gewoon halen toch bij hun?

Goliath

Registered User
Laatst ben ik bij Europyrotechnie geweest. Het is geen winkel, en je kunt alleen spullen afhalen na bestelling op de website. ***************************************

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan